De ieri proprietar al unui STI din 2009!
Masina a fost luata la 50k km.
Este toata stock, nimic schimbat/modificat. Asta e bine, pentru ca ma voi ocupa eu de modificari.
In prima faza de design, pana ma invat cu masina, si apoi probabil si pe la motor si tot ceea ce inseamna performante.
Oricum, ce sa zic, sunt super incantat!!! Ma felicit, dupa o prima noapte cu ea! Sunt dispus chiar sa ma las de fumat si sa ma imbrac de la second-hand, numai sa am bani de benzina...
UPDATE 17 Ianuarie 2015Masina: MY 2009 aka
cheSTia Subaru Impreza WRX STi , culoare gri inchis metalizat
Istoric: Am cumparat masina pe 26 Septembrie 2012 cu 50k km la bord. Acum, pe 17 Ianuarie 2015, masina are 80k km
Motor:EJ257 305CP 408Nm stock. Dupa upgrade-uri 315 CP 420 Nm (motor decedat si inlocuit)
EJ207 JDM 08+ (facut de RogerClarkMotorsport, detalii
aici) cu admisie, evacuare, injectoare si ECU de pe EJ257 cu ajutorul lui STI (Tom)
STishop.ro 354 CP 435 Nm
Cat-less stock downpipe
Ulei motor iarna/vara Motul 300V 15 W 50 / 20 W 60
Racitor ulei suplimentar Setrab Cooler 50-119-7612 cu furtune Samco izolate termic
Vas expansiune Mishimoto
Kit furtunuri radiator Samco
Ambreiaj Exedy Stage 1
Ceasuri suplimentare pentru Boost, Temperatura Ulei si Presiune Ulei DEFI cu controller; suport ceasuri custom facut de GheTTo Tuning
Turbo Timer HKS
Bujii NGK
Kit de distributie ranforsat cu curea kevlar Cosworth
Kit impamantare HKS
BOV HKS SSQV 4
Filtru sport in carcasa originala K&N
Evacuare cat-back 76mm Invidia Q300
Custom soft facut de Okan (ZOD Racing) & Exelixis Motorsport
Cablu Tactrix Openport 2.0
Transmisie:Short shifter Kartboy
Ulei cutie si diferentiale Motul 75 W 140
Frane:Discuri frana fata DBA 4000 T3
Discuri frana spate Brembo
Placute frana fata/spate Project MU
Furtunase metalice Greedy
Lichid frana Ipone X-Trem Braking
Sasiu/handling:Tampon superior cutie viteze STi Grupa N
Tampon cadru cutie viteze STi Grupa N
Anti lift kit PowerFlex
Bucsaraie sasiu poliuretanica SuperPRO (TOATE BUCSILE)
Cusco front/rear strut bars
Kit ARB Roger Clark Motorsport si bucsi ARB
Interior: Centuri siguranta competitie Sparco 3"-2" in 4 puncte
Audio/video:Difuzoare fata Focal PS165
Difuzoare spate Focal PC165
Amplificator 4 canale Focal Solid 4
Subwoofer Activ Focal Bomba 20A1
Camera video integrata in suport numar spate
Senzori parcare spate originali Subaru vopsiti in culoarea caroseriei
GoPro Hero3 Black Edition
Exterior:Set-up vara: Advan Racing RS-D 18”/9J 5X114.3 ET45 (negru mat) cu Michelin Pilot Sport 4 245/40 R18
Set-up iarna: OEM STi 18”/8.5J 5X114.3 ET55 (negru mat) cu Michelin Pilot Alpin PA4 245/40 R18
Piulite Kics Leggdura Racing 12x1.5 Red
Valve rosii Advan Racing
Etrieri vopsiti in aceeasi culoare cu piulitele si valvele
Leduri la pozitii si illuminator numar
Stergatoare fata/spate PIAA Super Silicone
Claxon Hella Supertone Dual
Incuietoare aditionale capota Sparco
Front lip vopsit negru mat
Pleoape custom-made vopsite negru mat
Grila fata vopsita negru mat
Grila spate badgeless custom-made vopsita in culoarea caroseriei
Ornamente laterale vopsite negru mat
Paravanturi geamuri laterale fata/spate Heko
Folie fumurie faruri si semnalizari in oglinzi
Folie rosie triple si stop frana in eleron
Suport numar fata custom made “ascuns”
Cam ce se vede mai sus a primit masina de cand e la mine, in afara de alte consumabile, benzina si spalari…
Planuri de viitor:Vopsire plastice interioare (inca ma gandesc cum sa le fac)
Suspensie reglabila Tein
Este posibil sa-mi vina si ideea de a o vinde…
Poze din diferite stadii ale masinii: