Subaru club Romania



Septembrie 02, 2014, 12:05:03
Bine ai venit, Vizitator. Trebuie să te autentifici sau să îți creezi un cont. *

martor filtru de particule aprins - forester diesel
Pagini: [1] 2   În jos
  Imprimă  

  martor filtru de particule aprins - forester diesel
Autor Mesaj
clumpsy
Silver member

Mesaje: 1


« : August 08, 2010, 16:49:21 »

salutari tuturor! am si eu o intrebare: a avut cineva probleme cu filtru de particule? este subaru forester, modelul pe motorina, si imi este aprins pe bord led-ul de la filtru de particule. cei de la reprezentanta nu prea au reusit sa ma lamureasca. daca stie cineva ceva legat de acest subiect! multumesc mult!
« Ultima modificare: August 09, 2010, 20:42:37 de către MihaiFlorescu » Memorat
MihaiFlorescu
Administrator

Mesaje: 5121


B-200-WRX

(Google+Talk)
« Răspunde #1 : August 09, 2010, 20:39:32 »

Salut! Ai incercat sa pui si alta motorina? Incearca motorina cea mai scumpa de la rompetrol sau pune de la mai multe benzinarii. Poate ai prins ceva mizerie sau apa si nu i-a placut.
Memorat

mihutz
Silver member

Mesaje: 23



« Răspunde #2 : August 10, 2010, 06:34:00 »

iesi la un drum mai lung(60-100km) si mergi constant la o turatie de 2000-2500...schimba si motorina...nu sta asa ca daca infunzi filtrul ala  e de rau...e de la motorina si de la drumurile scurte...nu are timp masina sa faca regenerarea...
Memorat

once subaru ,  always subaru
dan.pavel
Administrator

Mesaje: 1298


dpsarido
« Răspunde #3 : August 10, 2010, 11:28:40 »

La Fiat e recomandat sa mergi 15 minute la 3500-4000 turatii... scoate masinuta pe autostrada si da-i libertate
Memorat
MihaiFlorescu
Administrator

Mesaje: 5121


B-200-WRX

(Google+Talk)
« Răspunde #4 : August 13, 2010, 20:46:47 »

Ai reusit sa stingi becul? Rânjet
Memorat

Random 23
Silver member

Mesaje: 2


« Răspunde #5 : August 29, 2010, 14:54:02 »

  Salut ! Sunt posesor al unui forester diesel si am aceeasi problema,(martor particule aprins!)masina se afla momentan in sevice.Am 43.000 de km parcursi , pana la revizia de 15.000 masina nu a avut nici o problema. De atunci la un interval de 2000-2500 de km. problema a reaparut.Masina circula foarte putin urban si motorul urca frecvent in 3.000 de ture, motorina top-diesel,rompetrol !
SMT Bucuresti m-au chemat de trei ori(locuiesc in Brasov!) si nu au rez. nimic ,mi-au schimbat uleiul de trei ori (dupa nici 5000 de km parcursi, ultima data mai putin de 2.500!!!!)spunanad ca este din cauza dilutiei!!!! Nu au stat niciodata sa asculte parerea mea, iar la ultima vizita la ei dupa nici 350 km parcursi filtrul s-a reaprins !!! Au comandat injectoare noi spunandu-mi ca asta va rezolva problema, cu toate ca nu aparea pe tester nici o informatie in acest sens.  Pana acum SMT -Brasov jos palaria ,mi-au pus la dispozitie masina la schimb si atunci  cand au fost depasiti de situatie au cerut parerea celor de la Buc.(mai bine nu o faceau!) In ultimele 6 luni vizitele la reprezentanta au fost la intervale mai mici de o saptamana(absolut neplacut!) Sunt foarte dezamagit de modul in care se "rezolva " problema mea! Mult succes cu filtrul ,sper sa nu fie aceeasi problema ca si la mine ...probabil ca tehnologia de pe noul motor diesel este extraterestra de vreme ce nici reprezentantele nu sunt in stare sa le rezolve!
Memorat
AS25
Silver member

Mesaje: 52



« Răspunde #6 : Februarie 27, 2011, 15:43:37 »

Ai rezolvat problema cu DPF-ul?
Memorat

Călătoria aduce fericirea, nu neapărat destinația propusă...
bala sorin
Silver member

Mesaje: 7


« Răspunde #7 : Octombrie 09, 2011, 13:18:17 »

Am avut si eu aceeasi problema la 1000 km , beculet de avertizare filtru aprins permanent . Este un stadiu reversibil ,masinuta trebuie scoasa la plimbare vreo 20-30 min si filtrul se regenereaza. Eu am neglijat lucrul acesta , am inchis motorul cand beculetul era aprins si astfel a inceput sa lumineze intermitent. Acum este stadiul cand doar mecanicii mai pot face ceva. Eu am neglijat din nou acest lucru si am circulat in continuare cu becul intermitent pana masina si-a pierdut din putere si era de nerecunoscut ( eu speram sa-si revina dar nici o sansa ). Atunci am apelat la Subaru din Debrecen care mi-au spus ca gradul de infundare este de peste 180 % , ca nu mai pot face nimic decat sa-l schimbe si ca sunt bun de plata datorita conditiilor de exploatare necorespunzatoare ( vreo 2500 euroi ) , lucru destul de adevarat , eu miscandu-ma mai mult urban , rar ajungand sa folosesc treapta a patra.Nici chiar cu aceste conditii n-au vrut sa-mi rezolve problema si m-au trimis sa mi-o rezolv de unde mi-am achizitionat masina la Ramnicu-Valcea !!!!!!! Super meserias ungurii .....incredibil !!!!!. M-am deplasat la Valcea unde problema s-a rezolvat de nota  10 intr-o dupamasa. De aceea desi fiind din Oradea si am 60 km pana la Debrecen prefer sa merg la Promotor Valcea sa-mi fac reviziile. De atunci s-a mai aprins o singura data , dar acum stiu ce-am de facut ; nu ma opresc pana nu se stinge beculet ; am stat in fata garajului cu piciorul pe acceleratie la 2000 ture pana s-a stins.
Memorat
George
Scooby freak

Mesaje: 791



« Răspunde #8 : Octombrie 09, 2011, 14:03:00 »

Trebuie stiut ca : nu se merge subturat, nu se pune motorina proasta.


Cele de mai sus aduc pe termen scurt ceva castiguri, dar pe termen lung va vor arde rau la buzunar.
Memorat
bala sorin
Silver member

Mesaje: 7


« Răspunde #9 : Octombrie 09, 2011, 19:11:41 »

Intradevar nu se merge subturat dar cei de la reprezentanta mi-au spus ca motorina nu prea ar crea probleme. In SUA au inceput sa patrunda si motoarele diesel , iar americanii au cea mai ordinara motorina , dar avand distante mai mari de parcurs nu prea au probleme cu filtrele de particule. Nu stiu ce sa zic , dar oricum un combustibil de calitate trebuie sa-l cumparam pt. binele motorului. Eu folosesc de la Petrom , dar astept si alte recomandari.
Memorat

Pagini: [1] 2   În sus
  Imprimă  
 

Schimbă forumul: