Bine ai venit Florian !
Eu sant la al doilea Subaru (benzina`, e adevarat), si nu am avut absolut nici o problema` cu ele. La voi ori e ghinion pur romanesc, ori ,............. nu stiu. Nu prea imi explic cum acolo 4 din 5 Subaru au defectiuni majore, iar aici nici unul din cateva zeci pe care le-am vazut sau le cunosc, sau nici unul nu se desface motorul sub 300 k km. Nu cred ca` Subaru face masini de cal. I ptr. tarile mai pretentioase si masini cal. II ptr tarile de cat II. Nu vreau sa` te contrez si sa` spun ca` nu ar fi cum zici tu, nici vorba`, dar aici ma` intalnesc zilnic cu posesori de Subaru, si toti sant mega-multumiti. Singura durere a subaristilor de aici e consumul, care e ceva mai mare decat la majoritatea masinilor.
Intr-adevar, daca` o masina` are problem si service-ul nu le rezolva` (indiferent ca` vorbim de Subaru sau alta` marca`), te duci cu masina si le-o lasi in poarta` si o mai iei de acolo atunci cand o rezolva` boboc si ti-o livreaza` in tipla` si cu un buchet de flori ca scuze . Dar asta e un drept pe care cei de aici si l-au castigat cu timpul, si poate ar trebui sa ii "bombardati" si voi cu reclamatii ,demonstratii si insistente pana` se invata` minte si nu va` mai trateaza` asa cum o fac acuma. Aici nici macar Kia sau Hiunday, care sant ultimele masini ca si calitate nu isi permit sa` se strice inainte de 200k km, ca` li s-au dus dracului vanzarile pe urmatorii 10 ani. Nu este admisibil ca o masina` de peste 30 k ($ sau euro) sa` aiba` asemenea probleme sub 300k km. Am vazut aici cazuri in care dealerul a fost obligat sa` repare masina clientului pentru ca` a fost tamponata` cu bumperul de un stalp sau gard, bumperul bineinteles ca` s-a crapat , si judecatorul a decis ca` materialul a cedat din cauza` ca` materialul nu era de calitate si a obligat firma sa`i-l schimbe pe cheltuiala ei. Asa ca` in cazul in care cedeaza` motorul sau alta` compoenta` de baza` a masinii, dealerul nu are nici o sansa` sa` castige cauza. Croitorasul cel viteaz invinge !