Forester diesel 2011
Subaru club Romania

Forester diesel 2011

Foreste

  • *
  • 1937
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Răspuns: Forester diesel 2011
« Reply #80 on: May 10, 2012, 11:45:17 AM »
Cum ai reusit sa schimbi ambele ambreiaje? Ai platit ceva pentru asta ? Au fost strict pe garantie?
Ma gandesc ca daca ai un stil mai vijelios de condus, poate ar fi momentul sa iei in calcul un ambreiaj mai performant, care sa te si tina mai bine.
Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste

George

  • 757
Răspuns: Forester diesel 2011
« Reply #81 on: May 10, 2012, 11:48:42 AM »
un ambreiaj nu pica cu una cu doua ... nici macar la un stil mai vijelios. eu merg cu un ambreiaj stock pe un motor cu aprox 100cp peste stock si cu nu mai stiu cate plecari si iesiri pe circuit.
am aproximativ 25 000 km cu el acum.


gorady

  • 203
Răspuns: Forester diesel 2011
« Reply #82 on: May 10, 2012, 12:31:15 PM »
...cred ca pana la urma tine si de cum prinzi masina :)
Glumele mele sunt ca mersul la pescuit: s-ar putea să nu prinzi nimic.

George

  • 757
Răspuns: Forester diesel 2011
« Reply #83 on: May 11, 2012, 09:50:48 AM »
n-are nici o legatura !

picea

Răspuns: Forester diesel 2011
« Reply #84 on: May 19, 2012, 22:23:51 PM »
cum naiba sunt unii cu aceleasi masini care pot merge mult si bine fara sa le miroasa a ambreiaj , darmite sa schimbe 2 bucati.

in alte cuvinte : ambreiaj e user failure iar bucsele respective pot fi duse si daca masina este fortata in offroad fie el si usor sau se merge pe drumuri proaste mai mult timp.
 Prietene, masina e noua si nu cred ca e facuta sa merg cu ea  numai pe piste de avioane. Pentru drumuri mai grele am luat-o, asa ca mai fortezi si ambreiajul si elementele de suspensie. totusi bucsile au cedat prea usor dar raportand la pretul lor si usurinata de inlocuire mai bine ca cedeaza ele decat alte elemente.
Picea

picea

Răspuns: Forester diesel 2011
« Reply #85 on: May 19, 2012, 22:26:23 PM »
Salut,
 Am reusit sa schim bucsile la 16000 km pe garantie. Dupa ce cei de la Bucuresti de la service au spus ca trebuie sa fac doua drumuri sa schimb bucsile pe garntie  de la bara stabilizatoare, am dat un telefon la reprezentanta care a vb cu ei si au spus ca daca sunt probleme cu bucsile le schimba pe loc. Asadar m-am prezentat la service la data si ora programata si uimitor de repede intr-o jumatate de ora au fost inlocuite pe garantie.   Apropo, bucsile se schomba foarte usor si sunt foarte ieftine cca 30 lei bucata. 
Ambreiajul vad ca acum se comporta bine. A disparut mai greu mirosul, asa cum au spus cei de la service si nu a mai aparut. La revizia de 15000 de km au verificat si reglat putin ambreiajul, asa au spus cei de la Trakia.
Picea

Răspuns: Forester diesel 2011
« Reply #86 on: May 23, 2012, 23:23:57 PM »
Nu stiu daca ma crezi sau nu dar...la FXT 2007 am schimbat aceel bucsi la 170000 km (cred ca am mers vreo 1000 km cu ele facand deja zgomot). La revizia de 165000 km nu le-au pus pe lista.
Per ansamblu, in toti acesti ani si numar de kilometrii am schimbat un set de amortizoare spate (si ca un prost am schimbat numai amortizoarele nu si piesele adiacente - flanse, etc), un burduf planetara, un kit ambreiaj (se intarise foarte tare desi inca functiona) - pe la 150000 km, discurile de frana pe fata si acum, la 170000, bucsi bara stabilizatoare si bielete directie. Eu zic ca este mai mult decat excelent.
Iar daca nici masina asta nu a vazut toate hartoapele ... (e adevarat, nu am fost in off-road pur nicioadata)

picea

Răspuns: Forester diesel 2011
« Reply #87 on: June 27, 2012, 22:34:09 PM »
   Salut.
Sunt uluit! La 22000 am schimbat pentru a doua oara bucsile de la bara stabilizatoare. Inteleg ca celebrul DN 73 Pitesti-Campulung e de groaza, dar nici sa schimbi 2 randuri de bucsi la bara stabilizatoare in 22000 km. Cel putin nu sunt scumpe si operatiunea de inlocuire dureaza cca 30 min. Mai mult a durat facturarea. Deh, obicei romanesc. Mi s-a recomandat sa  nu le mai schimb pana nu pica de tot, doar atunci cand sunt enervante ;D, dar pentru mine erau deja, mai ales cand mergeam pe drumuri, cu denivelari mici si viram, simteam ca pierd stabilitatea.
« Last Edit: October 30, 2012, 21:13:33 PM by picea »
Picea

picea

Răspuns: Forester diesel 2011
« Reply #88 on: October 02, 2012, 10:02:46 AM »
37000 km si masina merge foarte bine, cu exceptia problemelor prezentate mai sus. Sunt multumit!
Picea

celalalt

Răspuns: Forester diesel 2011
« Reply #89 on: October 02, 2012, 11:15:42 AM »
Inainte cu tupeu...Multi km fara probleme.

picea

Răspuns: Forester diesel 2011
« Reply #90 on: November 15, 2012, 23:17:08 PM »
15.11.2012, azi am "implinit"42000 km. Cred ca trebuie sa schimb placutele de frana.  Odata cu frigul au aparut "greierasii" . In rest nimic.
Picea

picea

Răspuns: Forester diesel 2011
« Reply #91 on: December 18, 2012, 21:57:33 PM »
Am 45500 km si am o mica problema, atunci cand decelerez apar vibratii care mi se par a fi undeva in partea stanga sub pedalier. A mai intalnit cineva aceasta problema?
Picea

MihaiFlorescu

  • *
  • 14035
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Forester diesel 2011
« Reply #92 on: December 19, 2012, 09:58:25 AM »
E masina curata? De multe ori zapada inghetata in interiorul jantelor sau pe elemntele de directia produc aceste vibratii.

Mihai.impreza

  • 733
  • Subaru impreza 1.6 TS
Răspuns: Forester diesel 2011
« Reply #93 on: December 19, 2012, 13:08:54 PM »
Asa este Mihai.......anul trecut când am cumpărat mașina avea gheata la roata fata pe interior și volanul trepida destul de rău !!
Nu stii - te invat, nu poti - te ajut, nu vrei - TE OBLIG! :)))

picea

Răspuns: Răspuns: Forester diesel 2011
« Reply #94 on: December 19, 2012, 20:30:22 PM »
E masina curata? De multe ori zapada inghetata in interiorul jantelor sau pe elemntele de directia produc aceste vibratii.

Nu imi trepideaza directia. Simt vibratii din ce in ce mai mari la frana de motor si asta numai in partea stanga. Sper sa nu fie din diferentialul fata. Poate o fi din cauza scutului. Maine o trimit la reprezentanta.
Picea

picea

Răspuns: Forester diesel 2011
« Reply #95 on: December 21, 2012, 22:24:44 PM »
Pana la urma s-a rezolvat. Scutul putin slabit. Mai ramane problema cu nefunctionarea stergatorului pe intermitent si stropgel. Cei de Subaru bv. au spus ca trebuie dat bordul jos pentru asta. Nu inteleg, banuiesc ca e vb despremun releu.
Picea

picea

Răspuns: Forester diesel 2011
« Reply #96 on: January 09, 2013, 23:12:08 PM »
47 k. Schimbat bucse bara stabilizatoare fata si spate, pret 266 lei cu manopera
Picea

vali 07

Răspuns: Forester diesel 2011
« Reply #97 on: February 09, 2013, 10:44:17 AM »
salut...sunt posesor de subaru forester 2011 diesel (masina este in garantie pana in 2015)..ma poate ajuta cineva cu un service autorizat din bucuresti...fara radacini si ala de la policolor..???
Motivul ...am fost la verificarea de 15000 ...au schimbat filtrele...de curiozitate am cautat pe piata filtrele respective dupa codul celor de la subaru...pret de ceva ori mai mare.
Multumesc anticipat pt ajutor.

am citit ceva mai sus de trepidatii sub masina...am patit asta de 2 ori...intra zapada peste scutul de la cardan si peste toba de mijloc de la virajele rotilor...am povestit,,,aia de la subaru policolor au zis ca daca mai patesc asa ceva sa urc masina pe rampa si sa curat zapada...au fost f dragutzi...am marit aparatoarea de noroi...tip romanesc:)
« Last Edit: February 09, 2013, 10:49:40 AM by vali 07 »

vali 07

Răspuns: Forester diesel 2011
« Reply #98 on: February 09, 2013, 10:52:38 AM »
se poate face doar schimbul de ulei la reprezentanta ...sau sunt obligat sa schimb tot ce vor ei?

clauedit

  • 294
  • impreza 06R
Răspuns: Forester diesel 2011
« Reply #99 on: February 09, 2013, 12:26:52 PM »
Poti sa schimbi doar ce vrei tu dar la pretul lor  ;D