Multumim Bozioru!
Te asteptam si cu ceva poze daca se poate.
As vrea sa mentionez ca totul se spala foarte bine doar cu motorina ,o pensula si ceva carpe care sa nu lase scame.
In al doilea rand nu sunt inca impacat daca vascozitatea lichidului siliconic e ceea ce au pus fabricantii.Nu am gasit o informatie
oficiala in acest sens.Eu am pus ce am presupus a fi ok la momentul respectiv si anume 50000cst dar dupa ce am mai vazut niste opinii din afara poate la viitoarea reconditionare as merge pe o vascozitate mai mare ,respectiv 100 000cst poate chiar spre
200 000cst.Din ce am dedus fenomenul este ca cu cat vascozitatea e mai ridicata nu permite ca diferentialul sa lucreze inutil cand nu e cazul si implicit s-ar incinge si degrada mai greu uleiul siliconic. Nu sunt mecanic asa ca e doar parerea mea .
Poate cineva cu cunostinte mai aprofundate in domeniu legat de tipul de ulei folosit ne poate lumina ,sa facem totul ca la carte.