Cauciucurile AT fac toti banii (iarna trecuta am avut cauciucuri de iarna Continental TS 850 si desi erau excelente sunt clar o clasa sub AT).
DRL-urile au costat 150 de lei, defapt sunt 2 module de control pentru semnalizatoare (raman permanent aprinse doar ca la 50% din intensitate, cand semnalizezi functioneaza normal la 100%), din pacate nu am reusit sa iau curent a.i. sa fie permanent aprinse asa ca le-am montat pe pozitii. Modulele le-am luat de la un baiat de pe club opel (am un prieten care e mare fan opel... no comment :-) , si le are pe masina lui si mi sa parut interesant sa imi montez si eu).
Daca te intereseaza o sa iti fac rost de numarul de telefon al tipului respectiv si te duci la el sa ti le monteze nu e mare filozofie.
Reminder: Cine vrea sa vanda un SG 2.5 XT (in stare ok sper) contactati-ma cu incredere, sunt convins ca ne putem intelege.
Am uitat sa mai mentionez alte detalii vis-a-vis revizii:
- Am trecut pe 2 schimburi de ulei pe an (ma apropii de 30 k km/an in ultimul an), ulei doar Motul, iarna 0w-20 - vara 5w-30, nu consuma nici un gram de ulei, cu ulei 0w-20 nu mai imi creste consumul iarna oricat de frig ar fi si porneste si mult mai usor.
- Am schimbat bujiile, am trecut pe iridiscente
- Am curatat/terosonat masina pe dedesubt, nu de alta dar incepeau sa se vada diverse pete de rugina
Mi-am comandat de la SMT (vin in 1 sapt aprox):
- bare transversale subaru (1000 lei)
- Oglinda electrocroma cu busola (1300 lei, stiu ca e jenant de scumpa dar nu am putut sa ma abtin)
- Covorase cauciuc OEM
To - Do List:
Schimbat circuitul de evacuare, TOT, scurtat (teava dreapta probabil, catalizatorul il las acolo unde e ca sta bine), toba noua finala BORLA, estimez un 3000-4000 lei.
Admisie Air by Corneliu Birtok-Baneasa (am filtru panel sport Greenline acum) estimez un 1000 lei + drum la Deva, am auzit numai lucruri bune despre sistemul domnului, am vorbit cu el prin mail si mi-a dat impresia ca e un adevarat profesionist deci sunt dispus sa fac aceasta investitie.