Si eu analizez problema de ceva vreme si un coleg de forum m-a convins ca diversitatea si numarul mare de combinatii pe care il poti face cu o suspensie normala reprezinta un avantaj fata de coilovers.
Dai in groapa, strici amortizorul, cumperi unul. La coilovers se vand la set si cum nu avem reprezentanti locali de seama cam greu sa ii rogi sa iti trimita doar unul din UK, Australia, Japonia etc.
Vrei arcuri mai tari sau mai moi, le schimbi si pastrezi amortizorul. Vrei flanse metalice, de cauciuc normal, de cauciuc grupa N, poti sa iti pui ce vrei.
Coilovers doar pentru circuit reprezinta un avantaj prin reglajul fin pe care il poti obtine. Altfel pe strazile noastre o sa strici amortizoarele destul de repede la masina folosita zilnic.
Si cred ca am mai scris asta pe forum, hawk-ul lui Tom cu suspensie normala mi se pare ca sta extraordinar pe curbe, chiar si pe circuit. Dar s-a lucrat la rigidizari. Avantajul este ca mai ai un minim de confort si ai cursa mai mare la amortizor pentru a face fata denivelarilor, deci castigi aderenta pe drumurile imperfecte.