Subaru Impreza 2.0R SPORT MY08
Subaru club Romania

Subaru Impreza 2.0R SPORT MY08

naiman

  • 307
Răspuns: Subaru Impreza 2.0R SPORT MY08
« Reply #120 on: January 27, 2013, 18:36:39 PM »
e bun asha:D distractie maxima , si pe la tulcea tot a nins dar nu ai loc de excitatii de prin oras :d

Fab

  • 794
Răspuns: Subaru Impreza 2.0R SPORT MY08
« Reply #121 on: January 28, 2013, 14:25:59 PM »
Am schimbat lichidul la servodirectie. Era negru, acum e rosu-rosu. ;D


Răspuns: Subaru Impreza 2.0R SPORT MY08
« Reply #122 on: January 30, 2013, 06:58:56 AM »
Va rog sa consultati manunalul de utilizare oferit de Subaru, daca se poate cel in limba Engleza si sa respectati indicativul pentru uleiul respectiv.
Este foarte important iar pompele de servo de la Subaru sunt destul de sensibile. Proabil ai facut o alegere buna dar e bine sa verifici exact ce trebuia pus si ce ai pus.
Subaru spune asa: "SUBARU ATF “Dexron III” Type Automatic Transmission Fluid".
« Last Edit: January 30, 2013, 07:04:25 AM by sebastian »

Fab

  • 794
Răspuns: Subaru Impreza 2.0R SPORT MY08
« Reply #123 on: January 30, 2013, 09:13:18 AM »
Bineinteles ca am verificat manualul inainte de a comanda uleiul.

Răspuns: Subaru Impreza 2.0R SPORT MY08
« Reply #124 on: January 30, 2013, 09:18:21 AM »
Asta e foarte bine asa se intretine bine o masina.

naiman

  • 307
Răspuns: Subaru Impreza 2.0R SPORT MY08
« Reply #125 on: January 30, 2013, 12:42:30 PM »
ce costuri au implicat schimbarea lichidului? si manopera daca e nevoie la un service specializat sau merge si la nea nelu :P

Fab

  • 794
Răspuns: Subaru Impreza 2.0R SPORT MY08
« Reply #126 on: January 30, 2013, 13:47:46 PM »
Costurile au constat in pretul uleiului. Atat. La schimbarea uleului m-a ajutat un prieten si o pipeta pentru antigel.

Am scos lichidul din vasul de expansiune pana la nivelul furtunului de retur (ca sa nu intre aer) si am completat cu ulei proaspat si am invartit de volan de cateva ori pe loc. Am facut asta de 10-12 ori, pana ce uleiul din vasul de expansiune a fost la fel de rosu ca cel din bidon. Am mai pastrat 200-300ml de ulei in bidon in caz ca e nevoie de completare.

Desigur, schimbarea de ulei se poate face si deconectand furtunele, insa e ceva mai complicat si nu am vrut sa risc sa apara probleme.

Fab

  • 794
Răspuns: Subaru Impreza 2.0R SPORT MY08
« Reply #127 on: February 06, 2013, 13:47:33 PM »
Nu stiu daca am postat pe aici... S-a rupt pivotul de la parasolarul stanga, iar soarele o sa iasa din ce in ce mai mult. L-am lipit cum am putut si sta in aproape orice pozitie, dar pana la urma o sa cedeze de tot, asta e clar. Mai e cineva cu aceeasi problema?
Am intrebat la reprezentanta si pretul e ~100 euro, ceea ce mi se pare cam mult. La dezmembrari nu gasesc nimic...

naiman

  • 307
Răspuns: Subaru Impreza 2.0R SPORT MY08
« Reply #128 on: February 06, 2013, 17:02:10 PM »
la fel am patit si eu si i-am aplicat frumos picatura si de 2 ani nu am nici o problema :D la dezmembrari nu gasesti sau daca gasesti ceri sume extraordinare ca domle e subaru ;)

Fab

  • 794
Răspuns: Subaru Impreza 2.0R SPORT MY08
« Reply #129 on: February 06, 2013, 17:33:19 PM »
la dezmembrari nu gasesti sau daca gasesti cer sume extraordinare ca domle e subaru ;)
Cam asa e...

celalalt

Răspuns: Subaru Impreza 2.0R SPORT MY08
« Reply #130 on: February 07, 2013, 07:31:10 AM »
O sa ajunga astia sa le faca din plastelina masinile astea.Nu s a rupt la masini mai vechi si se rupe la voi.Straniu de ciudat.

naiman

  • 307
Răspuns: Subaru Impreza 2.0R SPORT MY08
« Reply #131 on: February 07, 2013, 17:45:46 PM »
ata ete , la mine s-a rupt din cauza antenei de la alarma ca o lasasem acolo si taicamiu l-a impins dar.....calitatea plasticelor e "superioara"

Fab

  • 794
Răspuns: Subaru Impreza 2.0R SPORT MY08
« Reply #132 on: February 07, 2013, 18:10:27 PM »
La mine s-a rupt ca asa a avut chef. Am auzit intr-o zi niste pocnituri in zona aia cand am lasat parasolarul in jos, dar nu mi s-a parut nimic ciudat. Dupa ce am mai folosit parasolarul de 2-3 ori mi-am dat seama ca defapt atunci s-a rupt pivotul...

Fab

  • 794
Răspuns: Subaru Impreza 2.0R SPORT MY08
« Reply #133 on: March 02, 2013, 20:08:35 PM »
Spalarea de primavara.


KET

  • 3920
Răspuns: Subaru Impreza 2.0R SPORT MY08
« Reply #134 on: March 02, 2013, 21:19:58 PM »
Si rezultatul?
 ;D
Pune după link, si o sa se vadă poza la o mărime normala.

Fab

  • 794
Răspuns: Subaru Impreza 2.0R SPORT MY08
« Reply #135 on: March 02, 2013, 21:23:09 PM »
Cu rezultatul nu am poza. ;D

Daca dai click pe thumbnail se vede poza mare, daca mai dai inca o data click pe poza se vede la rezolutia originala, daca la asta te-ai referit.
« Last Edit: March 02, 2013, 21:25:57 PM by Fab »

Fab

  • 794
Răspuns: Subaru Impreza 2.0R SPORT MY08
« Reply #136 on: March 24, 2013, 13:03:16 PM »
Am o problema destul de enervanta in ultimul timp. Pe la 2200-2700 rpm motorul are ceva ezitari in a accelera. Dupa 3000 rpm isi da drumul si trage normal. Indiferent cat de mult sau de putin e apasata pedala de acceleratie, acele ezitari se simt, iar aia e turatia de daily-drive, ceea ce face problema foarte enervanta.

Treaba e ca daca scot borna de la baterie si dau reset la ECU, masina trage normal pe toata plaja de turatii, dar dupa un timp nu foarte lung revine fenomenul descris mai sus. Am incercat mai toate tipurile de benzina si cu toate face asa, indiferent ca e 95 sau 98+/99. In ultimul timp am mers numai cu EfixS 98.

Sa fie de la vreun senzor? Am verificat valorile de la sonda lambda de dupa catalizator si sunt ok (oscileaza intre 0.2v si 0.8v).

A mai avut cineva problema asta? Pe forumurile externe e destul de comuna la motoarele EJ204...
« Last Edit: March 24, 2013, 13:07:03 PM by Fab »

naiman

  • 307
Răspuns: Subaru Impreza 2.0R SPORT MY08
« Reply #137 on: March 24, 2013, 22:16:50 PM »
problema asta a fost si la mine si am rezolvat-o cu schimb de bujii si curatat clapeta :) si la 2 ani schiu ca am de schimbat bujiile si clapeta mai des ca aveam PRAF in tara noastra dulce :P

Fab

  • 794
Răspuns: Subaru Impreza 2.0R SPORT MY08
« Reply #138 on: March 25, 2013, 10:02:50 AM »
Ce bujii ai pus? In carte scrie NGK 5468.

KET

  • 3920
Răspuns: Subaru Impreza 2.0R SPORT MY08
« Reply #139 on: March 25, 2013, 10:06:22 AM »
Cel mai bine este sa pui evact ce bujii scrie in carte.