Heliotropus, mersi mult pentru raspunsul tau, ma bucur cand citesc/primesc raspunsuri la obiect si nu "la misto".
Legat de utilitate, pana acum doar scutul metalic si-a scos banii (mai ales pe munte, desi chiar si in zona in care stau mai am parte de experiente offroad), un bullbar fiind util in unele situatii ca(zic eu)... da' mai bine pas, ca se vor gasi oricum romani binevoitori care sa dea direct in cap in loc sa arate +/-.
Proiectoare... avand in vedere faptul ca nu particip la raliuri prin munti...n-as pune, dar as inlocui becul celor existente sau as cauta o sursa alternativa de lumina mai ales pentru drumurile facute noaptea prin zone fara iluminat stradal, unde daca nu ai stele si lumini bune la masina...e cam nasol. Iar eu am facut greseala sa inlocuiesc xenoanele cu LED si traversand Bulgaria pe vreme ploioasa mi-am adresat singur niste cuvinte dulci... Albul e frumos, dar chior...
Canistra... as pune GPL in loc de roata de rezerva si roata as monta-o pe bara din spate cu ajutorul baietilor de la 4x4 planet...au facut ei ceva interesant pentru alta marca. Dar cum nu fac atat de des drumuri lungi... investitia chiar si in GPL nu ma atrage prea mult. Am in schimb o canistra la indemana just in case
Troliu... si el m-a atras (ca idee), poate daca schimb bara din fata cu una custom made din tabla voi lasa un locas special sa prin (la nevoie) un troliu. Cum insa masina mai mult sta in curte decat pe drumuri de munte...
e in stand by ideea.
Fiecare din cele amintite de tine (scuze daca folosesc persoana gresita, ma corectez la nevoie) isi are utilitatea lui numai daca masina e folosita la offroad 25/24. Sau daca proprietarul are piticii lui...
Dar de aici si pana a fi manelizat pentru ca asa li se pare unora e cam mare distanta, mai ales ca anumite accesorii nu au fost inventate de salam, maimuta sau minune si nu sunt folosite exclusiv de neamul lor... (dupa cum arata si link-ul pus mai devreme)
Mersi inca o data pentru raspuns si revin si cu un PM.