Din pacate, nu am poze sau filmulete cu reparatiile facute. Toate reparatiile le fac singur, si nu am cum, cind sint bagat pina la coate in fiare, sa fac poze.
Masina, cind am luat-o, cu un pic de imaginatie, o puteti vizualiza. Nu avea faruri, proiectoare, grila, radiatoare (implicit ventilatoare), semnalizari laterale, oglinzi exterioare, lasata pe spate (amortizoare spate terminate si bara de torsiune RUPTA). Avea 5 cauciucuri de 5 feluri, toate dezumflate (
) si orga de lumini la bord, cind i-am pus prima oara contactul. Noroc ca am acces la un scaner OBD, si am putut sa remediez problemele raportate de ECU, fara sa apelez la ceva service sau reprezentanta. Am ceva poze cu masina, dupa majoritatea reparatiilor, cind deja era in trafic si functionala. O sa mai caut, sa vad daca s-a ratacit si vreo poza mai veche, dar la prima strigare, astea le am la indemina. Nici pe astea nu le aveam, daca nu imi cerea fratele meu poze, sa vada cum arata dupa schimbarea amortizoarelor.
Dupa ce am schimbat amortizoarele:
Ce am schimbat :
Si pe unde am fost :
Ar mai fi de mentionat ca din cauza pretului prohibitiv al amortizoarelor cu SLS, am facut trecerea la NON-SLS, per total la pretul unui singur amortizor cu SLS. Acum, cind o sa mai crape un amortizor, ma costa doar 4-5 milioane sa il cumpar.
PS.: O sa imi sui si motorul pe forum.