@ theotherone: true!
ontopic: Foreste a ramas pe lista scurta impreuna cu un RAV4 si Mazda CX7, dar, dupa cum a oftat cu profunda dezamagire don'soara Silvia Manole de la Mazda, oricum calculam, tot
Boxer Diesel + AWD iesea combinatia castigatoare. Alegerea finala a fost cand ne-am urcat 2 x 120kg unu in fata si celalalt in spatele lui: masina ESTE incapatoare.
Pe scurt, auzisem de bine de motorul diesel si ma gandeam ca versiunea actualizata (2011) ar fi alegerea mai buna. 147CP, 350NM, AWD la un consum sub 10% in oras si sub 7% afara ... c'mon, era de vis!
Asa cum zice cineva mai sus, la momentul ala, modelul asta nu se vindea inca SH
. Practic abia aparuse, am luat una din primele masini cu facelift intrate in Ro.
Pretul l-am negociat foarte greu cu cei de la SMT, la care am si renuntat, si FOARTE LEJER cu cei de la AUTO KINO, de la care am si luat masina in final.
(Intre timp, tipul de la SMT se pare ca nu mai lucreaza acolo, la vanzari. Nu am mai vazut vanzator sa ia lucrurile asa de personal ca el.)
Rata mi-am asumat-o, insa CASCO e mult la 160 EUR (voiam mortis Alliantz). Practic, CASCO pe 5 ani costa 9600 EUR. Mult al draq. Avantaje ar fi ca Alliantz sunt recunoscuti pentru operativitate, iar devalorizarea pe hartie a masinii este mai mica decat in realitate.
Momentan, la un an de la achizitie, ma uit asa, cu coada ochiului la un Subaru SH (Forester sau chiar si Impreza) sa inlocuiesc deja batranul MCV (2007).