Tocmai ca NU conteaza in cat timp ii faci, ci
doar numarul de kilometri pe care ii faci / la care se intampla chestii. Problemele nu au aparut la X ani, ci la peste XYZ km (120-160 k.)
Ca economisesti 4k eur in 3 sau in 6 ani ... irelevant. Pur si simplu ala e timpul care iti ia tie ca sofer sa faci suta!
Banii astia se vor regasi probabil in reparatii ulterioare, dar hei, cine are 350NM la roata si se da pe coclauri!?
Eu ma apropii statistic vorbind de zona in care apar probleme. Daca vor aparea, la cum il ingrijesc, e foarte clar:
e de kkt! Daca NU vor aparea, inseamna ca e doar un motor mai sensibil care trebuie ingrijit mai special-asa!
Dupa cum se prezinta momentan, NU e de kkt! Trage foarte bine pe coclauri (am mai fost chiar daca nu am mai postat poze cu maimuta).
Ce am mai subliniat, chiar si asa sa fie, o schimbare de motor tot ca pe un avantaj l-as lua. In cazul asta asigurat de FHI.
Stau de multi ani cu ochii pe forumurile boxer diesel din afara si urmaresc ce mai zice unul-altul. (
http://www.subaruforester.org/vbulletin/f160/)
Si mai e ceva: arata-mi cateva motoare 2011+ care sa fi avut problemele astea.
Si mai e inca ceva: incepe sa ne fie jena sa vorbim despre boxer diesel la cat oprobriu ne luam intre dinti! Si mai nou, tocmai de la sefu'la forum!
Eu am sa raman constant cu aprecierile pentru motorul asta atata vreme cat realitatea tine cu el. Daca nu mai tine, facem ca Picea, schimbam marca!
[edit:] Nu inainte sa ne turnam cenusa in cap si sa recunoastem public ca ne-am inselat!