Salut !
Abia acum am vazut intrebarile tale.
Sa le iau pe rand:
- "motor Schimbat" insemna de fapt, inlocuirea short-block-ului. Asta, pe scurt, inseamna tot ce-i sub chiuloasa ( ma rog, la Subaru, intre chiuloase). Mai pe larg: bolc motor, vilbrochen, pistoane, etc.
- Injectoarele si turbina sunt "auxiliare" si nu intra in operatiunile de inlocuire a motorului. La fel furtunele din compartimentul motor, garniturile de chiulasa, rectificarea chiulaselor, etc.
Deci, daca este cazul, va trebui sa vezi si ce-i cu astea ...
De regula, majoritatea oamenilor pe care-i stiu si au inlocuit motoarele, au avut grija si de "auxiliare" - rectificari sau chiar inlocuiri injectoare, turbina, etc. De furtune nu am prea auzit multa lume sa o faca - dar eu recomand cu tarie schimbarea lor la o masina de 7-8 ani.
PS: Dupa 195k km cu Foresterul mi-am luat de vre-o doua luni, tot un Subaru ( XV), tot nou si .... TOT DIESEL !
Deci la faza cu benzina - am avut o idee cu care nu am fost de acord !
Si Foresterul este inca ( si va mai fi niste ani buni) in familie !
PPS: Poti spune de unde-i Legacy-ul pe care la-i gasit ? Poate este prezent si pe forum sau stie cineva-ceva despre el.
Daca, din intamplare, este unul alb, din Sinaia, la ala stiu sigur ca s-au "rezolvat" si injectoarele si turbina !