Eu folosesc reductorul:
1. La parcare, la urcarea pe borduri. Ai un control mult mai fin al vitezei (adica nu trebuie sa o turezi, nu trebuie sa freci ambreiajul) si in plus urca mai usor datorita momentului fortei (cuplului) la roata mai ridicat.
2. La mers pe drumuri (in rampa) in conditii grele. (Exemplu concret, urcatul la Muntele Rosu). Control mai fin al vitezei, cuplu mai viguros la roata, treci cu viteza mai mica prin zone dificile, fara sa pierzi viteza avuta.
3. Iarna, pe strazile laterale cand este multa zapada/gheata pe jos sau cand sunt lenes si nu dau toata zapada la o parte inainte de a iesi din parcare (Exemplu concret: la fiecare mers cu masina iarna asta)
4. La plecare de la semafor (cand spiritul de taran se desteapta in mine :-)) ). Cutie fooooarte scurta, plecari bune, senzatii in trafic :-)) (alexd stie meserie) :-) Evident, totul pana la 50+10km/h pe bord.
Note:
1. @George: Citit cu atentie manualul, nu scrie nimic de sistemele de control a tractiunii (VSC, ESP) ca trebuie dezactivate la folosirea reductorului. Sincer, eu nu vad legatura.
2. Apasati ambreiajul viguros la schimbarea low-high si viceversa si nu va grabiti sa recuplati. Daca nu: VSC error + Hill Assist error (beculetele). Se rezolva cu un ciclu stop-start al motorului :-))