pai ziceai ca ti-a placut cum se misca masina lui varux si apoi erai dezamagit/surprins de boostul mic.......oamenii mai putini informati, cand se uita pe aici raman cu ideea ca e bun un boost mare....se duc la tuning, le zic alora: baga mult frate, sa ii dublam boostul (ca deh, fasaie si mai bine) ca sa am masina racheta.......tunerii, ca sa ii arate bizonului si cifre cu multi cai pe hartie, forteaza motorul la maxim....care apoi bubuie si bizonul ramane fara jucarie.
Concluzia e una singura: la masinile stock, pe aceeasi motorizare, trebuie sa se faca cam acelasi boost (asta daca nu sunt problemele mecanice) iar la cele tunate, nu are importanta si nu este relevanta comparatia, intrucat majoritatea au harti particularizate functie de modificarile mecanice. In cel mai rau caz, sa puna toti cei cu masini tunate graficele cu putere si cuplu versus boost, sa vedem care tuner stie sa scoata mai mult cu mai putina presiune....si poate asta ajuta pe cei interesati.
Cam asta e, in rest nu am nici o problema, doar o curiozitate (si nu la rzw, ci la admini)........sunt si membri activi de sex feminin pe forumul asta ? Sau suntem doar astia 15-25 de masculi activi care ne agitam pe aici, si acum ne masuram.......boostul ?