'04 Subaru Impreza WRX STI
Subaru club Romania

'04 Subaru Impreza WRX STI

Mihai.impreza

  • 733
  • Subaru impreza 1.6 TS
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #180 on: January 03, 2013, 13:57:18 PM »
Sunt superbe jentile !!!!
Nu stii - te invat, nu poti - te ajut, nu vrei - TE OBLIG! :)))

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #181 on: January 07, 2013, 12:19:09 PM »
azi au ajuns in vama si le-am luat, 6.7 kg pe cantar










Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

alecsm

Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #182 on: January 07, 2013, 12:36:11 PM »
Arata genial jantele, sa le folosesti cu placere si sa te bucuri de ele !

Ca dimensiuni cred ca sunt ca ale mele. nu ?!

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #183 on: January 07, 2013, 12:37:00 PM »
merci frumos broulica, asa cred man 17 * 8 et 44 doar prinderea difera sigur :) 5x114.3
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #184 on: January 07, 2013, 21:37:02 PM »
porn!
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #185 on: March 21, 2013, 21:59:49 PM »
+ APS Turbo inlet duct metalic, rinckled red ceramic, cu diametru marit fata de oem



si carcasa de debitmetru marita si polisata HKS, urmeaza sa imi vina luna viitoare filtrul de aer hks racing si dupa tre sa comand distributia si mecanic as fi pregatit pt noul an, deja am mai luat lichid de frana rbf660, ulei de diferential clasicul si favoritul meu motul gear competition 75 w 140 pt lsd, mai tre sa mai iau din acelasi ulei pt cutie, si niste ulei la motor si cam aia e pe partea mecanic, in 2-3 luni sper sa imi pot permite sa iau si gume ca sa pun volk-urile pe masina :D
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #186 on: March 21, 2013, 22:03:07 PM »
Ce distributie iti comanzi??..oem Subaru sau ceva am?
WRC is for boys. Group B was for men!!!

Ex. 03 WRX
99 STI Coupe Race Car
08 Impreza STI

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #187 on: March 21, 2013, 22:04:17 PM »
distributia de grupa N de la STI as vrea sa mi-o comand cu cureaua lor din kevlar
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

concrion

Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #188 on: March 21, 2013, 22:14:34 PM »
Man, o intrebare......vad ca ai dat cteva sute bune de euro pentru admisie, si eram curios de o chestie: in hartile de la cobb, am optiunea de a utiliza speed density, adica nu mai conteaza ce zice senzorul maf, ci sunt valori prestabilite inserate intr-un tabel (cu alte cuvinte dispar limitarile impuse de admisie si incarcarea e calculata prin folosirea unor valori optime). Ai idee daca Okan foloseste astfel de chestii, sau se bazeaza tot pe senzorul maf (eu unul mi-am modificat ultima oara harta, pe varianta clasica, intrucat nu am depasit limitele de lucru ale senzorului maf si admisiei stock)
Multumesc anticipat
Seara placuta
p.s. E curea din aia cum mi-ai adus mie ?

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #189 on: March 22, 2013, 01:24:19 AM »
da este curea cum ti-am adus si tie, eu numai aia o recomand, ma gandesc ca e cea mai ok mai ales daca esti pasionat si mai forjezi masina.
in legatura cu ce zici tu, acea optiune se foloseste doar la turbine cuplate cu admisia pana in turbo foarte mari care permit un debitmet de aer peste ce poate citi si intelege maf-ul, problema la tine este ca mai mult rau faci cu otpiunea asta ma gandesc pentru ca tu in acest moment esti limitat mecanic, de debitul de aer care il poate permite combinatia filtru de aer + maf housing + turbo inlet pipe, mai mult conteaza diametrul evacuarii ca sa poti si scoate debitul ala suplimentar de aer, carcase turbine si chiar si motorul. si oricum la motoarele care se foloseste asa ceva combinati necesara pentru turbina este o evacuare de minim 76 la nivelurile alea de putere. eu am filtru de aer marit ca diametru, big maf housing de la blitz si evacuare de 76 pe partea asta si Okan mi-a zis ca debitmetrul este ok si inca face fata fara nici o problema. pentru tine ma gandesc ca nu ar fi ok aceasta functie deoarece sincer eu intotdeauna am avut retineri fata de ej255 si fiabilitatea lui si sincer maful la ce modificari ai tu si ce target ai tu momentan se potriveste mult mai bine si poate face o treaba mult mai buna si mai rapide decat oricat ar sta cineva numai pe harta aia ca sa ii dea de cap 100%, acum tu gandestete ca aceasta modificare e facuta la masini de multi cai care nu ies asa des pe strada, pe cand tu mergi zi de zi cu masina gandestete numai ca prinzi odata niste benzina proasta, incepi sa faci boost si se poate gatui sau sa scada afr-ul, o2 degeaba citeste si incearca sa taie avansul ca el stie ca tu primesti in continuare o anumita cantitate de aer care tu o modifici in incremente de 200-300 rpm si daca esti in zona de full boost poate motorul nu scade destul de repede in turatie ca wastegate-ul sa poata circula tot aerul suplimentar deschis de ecu si o sa incepi sa mergi foarte lean ma gandesc eu, si ai putea rezolva si partea aia cu rampe de injectie, injectoare etc. dar sincer nu cred ca se merita parerea mea, iar sincer masinile cele mai fiabile care eu le-am vazut au fost cu pe maf oem, am vazut si am si condus masini facute asa fara maf si nu stiu ce sa zic sincer, mai mult din cate stiu si tu ai acelasi debitmetru denso ca cel de sti OEM care sincer am auzit ca poate citi pana la 500cp fara pb, stiu ca erau niste baieti din costa rica care detineau recordul pe 400m pt un sti ej207 2004 cu instalatie de serie stoc, ecu stoc, maf stoc totul si oamenii mergeau vreo 10:6 ceva de genul si scoteau cam 620whp ceva de genul pe motor facut complet. acum sincer din cate stiu eu Okan poate face asa ceva, si am mers cu un sti facut de el cu aceasta modificare si mergea ok in oras si astea, daca vrei eu il intreb pe el mai multe nu ma doare sa dau un email dar eu unu nu sunt convins de aceasta functie...
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #190 on: March 22, 2013, 16:51:20 PM »
asa pe langa subiect :D, am gasit utilizare la scoica


Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

KET

  • 3920
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #191 on: March 22, 2013, 17:05:15 PM »
Frumos, iti mai trebuie unu' in dreapta.  :D

2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #192 on: March 22, 2013, 17:08:44 PM »
Chiar ma gandeam sa-ti zic =)). Pai cam era nevoie de suport mai bun ;) mai ales la cum "sofezi" tu  8)
Pentru FAAAAANi nu pentru bani!

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #193 on: March 22, 2013, 17:11:00 PM »
da merci baieti, azi am lauto de la garaj dupa multe updateuri ca sa zic asa si am profitat de ocazie sa arunc scoica oricum simt si eu ca am o sustinere ceva acum :)
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

MihaiFlorescu

  • *
  • 14073
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #194 on: March 22, 2013, 17:11:05 PM »
Iti trebuie si in spate, ca sa nu mai zboare pasagerii dintr-o parte in alta cat ai clipi si apoi sa se intrebe unde s-au asezat initial :D

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #195 on: March 23, 2013, 00:10:09 AM »
Intra jane felicitari si sa faci spectacol la ungure !
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

concrion

Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #196 on: March 25, 2013, 19:15:49 PM »
Salutare,
Tom, multumesc pentru raspuns. Misto scoica....vezi sa nu te transformi in perla, daca stai prea mult in ea ;)) Pe de alta parte, pentru oamenii de pe locurile din spate, solutia cea mai simpla se numeste centura. Imi aduc aminte ca acum vreo doi ani, am luat pe cineva in spate (nu era in subaru) si i-am zis sa isi puna centura....ea nu ca nu e nevoie. Fiind in intarziere mare, am fortat....asfalt cu gropi si apoi drum de tara = o tipa pe care o vedeam in oglinda cand in stanga cand in dreapta si la final cand a coborat din masina avea freza de rocker si ochii bulbucati (cica ea a incercat sa puna centura pe drum, dar nu nimerea). La intoarcere a pus centura si a fost foarte bine. Asadar, centura ajuta, atat cat poate....in rest aveam pungi de vomat peste tot, ca sa ajute.
Seara buna

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #197 on: March 26, 2013, 02:05:23 AM »
mda nu e asa de simplu victorase, sincer cred ca numai merg din cauza vremii, apropo da-mi un tzar pe weekend daca esti liber poate trec si eu sa vad acareturile :D
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #198 on: April 11, 2013, 12:04:45 PM »
dupa turbo inlet pipe, care inca nu a ajuns, HKS big maf housing, mai trebuie sa imi iau sapt viitoare cred filtru si distributia si mecanic sunt gata pt anul asta...



Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

tar0M

  • 934
  • Impreza WRX 2008
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #199 on: April 13, 2013, 22:34:41 PM »
Superbe jantele.