'04 Subaru Impreza WRX STI
Subaru club Romania

'04 Subaru Impreza WRX STI

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #480 on: April 24, 2015, 23:08:01 PM »
Bine ca ai schimbat serpii :D lasa Tom ca si cand o sa fie rezolvata, o sa aseze niste timpi frumosi pe circuit.

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #481 on: April 25, 2015, 02:15:49 AM »
daca tot umblii la evacuare poti sa iti pui V banduri si renunti le garnituri ;)
apropos ai montat oglinda ? e check ?
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #482 on: April 26, 2015, 23:07:34 PM »
v band-urile nu sunt o solutie viabila pentru pana in turbo, iar dupa turbo sincer chiar nu vreau sa ma apuc sa tai flanse si sa fac modificari sincer, daca ar fi sa imi refac evacuarea da as lua in considerare dar acum e prea tarziu... bah man nu, inca nu s-a ocupat de ea, probabil e ok, saptamana asta ar trebui sa imi vina ultimele chestii ca sa putem incepe finalizarea mecanica, gen un senzor de prin cutie din japonia, placute, turbo oil feed line, si alte nimicuri...
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #483 on: April 28, 2015, 10:26:25 AM »
ca sa fie treaba clasica dupa ce am asteptat 4 saptamani dupa o piesa din cutie logic ca azi a venit cu totul altceva....
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

celalalt

Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #484 on: April 30, 2015, 00:54:17 AM »
Macar e pt cutie?Si e de Subaru?

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #485 on: April 30, 2015, 06:18:13 AM »
da macar atat :)
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #486 on: June 03, 2015, 18:38:49 PM »
asa aproape de final cu pasi marunti

Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #487 on: June 03, 2015, 19:21:41 PM »
hmm porn arata cu oglinzile :D de carbon
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #488 on: June 03, 2015, 21:48:34 PM »
Mda ty, astept sa vad cum merge...
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

KET

  • 3920
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #489 on: June 03, 2015, 22:55:36 PM »
Cum rupe, nu cum merge... Felicitari. Ma inscriu la roller coaster  ;D

andea79

  • *
  • 4033
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #490 on: June 03, 2015, 22:57:20 PM »
nu faci si o mica recapitulare/rezumat al ultimelor modificari ?
ca la seriale , din cand in cand nu strica un "previous in '04 Subaru Impreza WRX STI" ... ca sa urmarim mai bine :)

KET

  • 3920
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #491 on: June 03, 2015, 22:58:27 PM »
Isi da update la primul post
Probabil...

andea79

  • *
  • 4033
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #492 on: June 03, 2015, 23:02:41 PM »
ma gandesc :) dar apoi oricum nu mai se intelege ce a fost inainte si ce este acum si mai ales ce piese / ce efect au avut ...

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #493 on: June 03, 2015, 23:43:59 PM »
Big Maf Housing Blitz
Intake Blitz
Galerie evacuare RCM TS ceramic
Turbo oil feed line RCM
Prodrive VF36 Spec - C turbo
LSD Cusco RS F/R
Pinioane RA-R STI
Placute frana F/S Project Mu
Rear frame bar Cusco
Power brace floor rear Cusco
Brate spate Cusco
Stabilizer link front Cusco
Lateral links rear Cusco
RCM group N carbon mirrors
RCM Titanium wheel nuts

cam asta ar fi ultima lista la ce sa facut la masina, plus nimicuri de genul resudat dp-ul pt alta flansa, a trebuit dezbracat, reinfasurat in banda termica, am mai pus banda izolatoare pe baia de ulei, furtune de protectie termica pt furtunele de radiator de ulei si furtunul nou RCM de turbo oil feed, imbracat in banda niste cabluri electrice f aproapiate de galeria de evacuare, a trebuit sa fac distantieri la cadrul de motor gt spec de 1cm ca sa las cadrul mai jos pentru a face loc la galeria de evacuare twin scroll, montat kitul de turbo prodrive gen bratul care tine turbo si inca cateva chestii, am schimbat cu ocazia asta toate suruburile oem de la cardan transmisie, au mai trebuit diferiti rulmenti prin cutie, la modul ca ar mai fi mers dar daca tot am desfacut cutia i-am facut o revizie completa sa fie totul nou in ea, a mai trebuit un pinion din cutie de pe diful fata de la senzoruld e viteza care s-a crapat cand am desfacut cutia, a mai trebuit modificata conducta de racire de la modina de ulei oem ( a trebuit scurtata inaltimea conductei pt ca atingea in galeria de evacuare, si daca tot am facut asta am imbracat si conducta aia in banda reflectorizanta ), a trebuit sa relocam sonda O2 primara luat bung si sudat, geometrie maine, soft weekendul asta sau luni, si dupa trebuie sa reschimb uleiul de transmisie, lichid frana, lichid ambreaj, pentru ca deja am facut azi juma de rodaj la blocante cat am mers cu masina incet si dupa ce termin rodajul complet CUSCO mi-a recomandat sa schimb uleiul de transmisie ca sa fie ok.

si cam asta e aventura nebuna, astept sa se termine si vedem de acolo, ah si am uitat trebuie sa roluiesc si aripile in toata combinatia asta ca de la setarea de suspensie si semi-slickuri acum atinge in aripa guma...
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #494 on: June 04, 2015, 10:36:44 AM »
Mda... si asta numesti tu pasi marunti? :D Ma bucur ca merge treaba. Nu ca la Elodia care acum am vazut ca mai nou asteapta o turbina prototip care nici macar nu a intrat in productie oficial. :D :D :D

Si cu asta astept si eu o tura si sa te vedem la time attack. ;)

PS: De curiozitate, de ce ai revenit la admisia blitz? Eu oricum eram fan blitz si inainte dar tu ai macar termen de comparatie cu HKS.
« Last Edit: June 04, 2015, 10:38:16 AM by MihaiFlorescu »

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #495 on: June 04, 2015, 11:15:33 AM »
@mihaita boss : avea flow mai bun !
bafta miez astept cu interes sa dam prima gusa de time attack !
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #496 on: June 04, 2015, 11:36:00 AM »
da nu stiu man fiecare cu ale lui... da cum zice victoras, mai exact maf housingul blitz are flow mai bun, da si eu astept cu mare interes iti dai seama
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

andea79

  • *
  • 4033
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #497 on: June 04, 2015, 17:34:36 PM »
si inainte tot VF36 aveai ? nu te-ai gandit la ... altceva ?

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #498 on: June 04, 2015, 20:49:32 PM »
inainte aveam vf35-ul original al masinii, ideea este ca m-a atras turbina ca era direct de la Prodrive originala, si am luat-o si la un pret bun, si de mult doream sa fac tranzitia catre twin scroll, iar la sf zilei aceasta turbina isi va mentine mereu pretul asta deci cand ma decid sa fac iar upgrade sunt ok, ideea este ca nu avea rost alta turbina mai mare pentru setarea mea deoarece am motorul stock si sincer sa fiu nu imi doresc foarte multi cai, sunt multumit de balansul general al masinii, asa pot merge linistit si niste boost mai mare deci o sa scot si niste cuplu decent ma gandesc, iar in ideea de a fii rapid pe circuit ma gandesc ca o sa fiu foarte ok o perioada cu turbina asta 1 la mana pentru ca o sa imi ia ceva sa ma obisnuiesc cu noua setare si 2 la mana dupa o perioada ce o sa ma acomodez cu setupul nou si sa prind incredere ca totul e ok ma gandesc ca o sa se mearga repejor si cu turbina asta, adica eu sincer am fost mega multumit de cum raspundea masina mea cu vf35-ul oem iar turbina asta practic are corpul de admisie de la v35 iar corpul de evacuare este un pic mai mare decat p15 de vf35 oem.
iar la sf zilei de ce nu nici nu vreau sa stresez motorul prea tare pentru ca nu mai am banii necesari acum sa acopar ceva daca se intampla pe partea aia si nici nu vreau sa ma gandesc ce s-ar intampla, tocmai de aia azi dupa ce am ajuns la Okan, da am luat masina am mers cu ea totul e ok am prins toata centura la ora 6 de bara la bara pe ploaia de azi cu subaru se uitau oamenii ca la urs :) , si am vorbit cu el am decis ca vreau undeva in jur de 340 cp maxim maxim maxim 350, ceea ce mi se pare decent mie considerand ca ej207 edm avea 265 oem.
mda maine dimineata se softeaza masina la 11 revin cu grafic si detalii sper sa fie ok totul
« Last Edit: June 04, 2015, 21:05:44 PM by STI »
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #499 on: June 05, 2015, 12:01:14 PM »
Acum incepe maparea eram la dyno sa vedem ce iese
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!