da dupa o mie de patanii si nervi si probleme si manevre, toate care nu doresc sa le mai povestesc ca nu are rost, si in conditiile in care am rezolvat toate problemele mai putin ca masina nu face boost cat am dori si anume masina mea face boost acum 1.22 bar- 1.24 in zona asta, si ultima harta pe acest boost a fost facuta, comparatie vs anul trecut adica ultima mea setarea si cea mai buna de pana acum
practic din cauza boostului am pierdut 38 nm, maxima acum fiind de 398nm adica 40kgf, in schimb am castigat 500rpm de turatie si putere, mai exact 33cp, mai mult 372cp la motor pentru un ej207 EDM cu chiuloasele small port mi se pare decent si peste asteptari mai ales ca masina merge foarte safe, la roti sunt 312 care mi se pare o valoare foarte decenta tinand cont de modificarile la transmisie, plus eu zic ca graficul arata mai bine acum si are o continuitate mai buna masina, in treptele joase gen 2 nu se simte mai rapida masina din cauza lipsei de cuplu, dar deja 3 si mai ales 4 si 5 se simte o diferenta maricica si masina impinge si are o continuitate foarte misto.
dupa toata aceasta saga am dus masina inapoi la mecanicul meu pt a rezolva ultimele pb inainte sa o pot lua definitv.
merci victor si dinut de suportul moral