da povestea zice in felul urmator, turbina aia nu era ok si fum si nu facea boost si am decis sa inghit in gol si am schimbato, am montat si EBCS Grimmspeed si azi am softat iar cu Okan, sunt usor dezamagit pentru ca ma asteptam sa plece mai de jos, cum m-am obisnuit cu spec c-ul dar se pare ca tmic-ul si chiuloasele big port isi zic un cuvant f mare in mid range, sus e alta poveste, oricum am castigat vreo 500 rpm fata de single scroll, dar vf35 se comporta altfel fata de vf36. adica vf35 la un moment dat exploda si deodata facea boost f repede dupa 4500rpm, pe cand vf36 face boost dar trage foarte liniar, nu vezi plotul dyno la un moment dat sa o ia in sus stupid, oricum orice ar fi asta ar fi rezultatul, comparatia este cu antepenultimul soft de pe masina, ultimul soft a scos 380cp cu 474 nm
weekendul asta o sa imi fac timp sa ii refac geometria, si intre timp mai tre sa rezolv un leak care a aparut... deja sunt la limita cu nervii ca nu se mai termina odata...