mda povestea zice ca sambata am fost din nou la track, a fost destul de obositor si la noroc sincer pentru ca am avut noroc si am prins pista intre semi uda si uscat la a 2-a sesiune sfarsit. masina a mers bine, am mers si eu mai cu incredere ca sa zic asa pt ca parea ok masina, din pacate am fiert lichidul de frana la sfarsitul primei sesiuni, presupun din cauza ca inca picura afara, era umiditate foarte mare si pista uda si lichidul a ajuns spre wet boiling point, ma rog ar ajuta acum si niste ducte de aerisire la frane, chiar trebuie sa ma gandesc serios la asta, dar din pacate trebuie sa gasesc o solutie fara sa relochez radiatorul de ulei care sta in bara fata in dreptul roatei fata sofer. am lasat masina sa se raceasca vreo 2 sesiuni, intre timp imi scazuse si nivelul de lichid de frana ( am cautat nu exista scurgeri pe undeva, presupun ca s-a "deblocat" niste aer de pe traseul de franare si ar trebui sa reaerisesc sistemul si facut nivelul dar momentan este ipoteza) , si dupa am intrat in o a 2-a sesiune sperand ca franele sunt ok si au fost ok, am impins 2 ture am vazut ca totul revenise la normal, si am facut un cooldown scurt si dupa am dat tura rapida, pe filmare deja am observat sa zic locuri unde as putea imbunatati, dar si cand am dat tura mi s-a parut ca am intrat prea tare in 2 viraje si am subvirat si am pierdut niste timp, si din pacate mi-a facut si un fuel cut dupa cum se oberva pe o treapta 3 din cauza nivelului de benzina din pacate de unde s-a mai pierdut putin. per total multumit masina e ok, in rest nu a consumat ulei motor, cutie sau dif, placutele sa zic ca sunt undeva la 60% din viata lor dupa toate sesiunile facute in ultimele 2 sapt si totul pare ok. ma bucur malakay ca te-ai miscat sa vii a meritat si am avut noroc de conditii
rezolva cu gumele si hai cu leight weightul
, a fost misto atmosfera masini putine, racoare, multe sti-uri, nam postat mai devreme ca efectiv am fost rupt dupa zi, obositor domne
...si niste poze