disc frana, alte cauze, mai exact exploatarea, cand mi-a crapat primul disc, asta iarna la intalnirea anuala, i-am pus la dd niste discuri sh care le aveam in garaj de la aia neagra, care au vazut sesiuni pe la hungaroring si adancata, + uzura primita din alte parti, incep sa ma gandesc sa folosesc niste placute mai putin agresive la asta de strada, sa vedem cat o sa tina acum, ca si discul cu care am inlocuit tot sh era, in schimb panica este ca asta a fost ultimul disc care il aveam in garaj necrapat ramas, data viitoare se lasa cu discuri noi si atunci poate o sa fac si pasul la placute... sa vad...
meanwhile, am comandat al 2-lea pachet la ce discutam mai sus, si anume cooling. am pus mana pe pompa de apa de spec c cu 2 iesiri, voi elimina tot traseul de modina de apa ( una dintre probleme de cooling era ca traseul de retur de apa din modina la pompa de apa era ingrijorator de aproape de galeria de evacuare care sta un pic altfel pe langa motor fiind galerie egala de twin scroll fata de un OEM UNSS) , reastupat blocul unde reintra traseul OEM ( am pus mana si pe "dop" OEM Subaru cu care astupau in fabrica acea gaura ), niste garnituri pe ici colo, sandwich plate STI Spec c, cu senzor de temp de deschidere pt traseul de ulei ( am cautat f mult acest sandwich plate pentru ca era singurul care deschidea traseul de ulei la 100 grade ulei ) pb era fabricatia dansului dar am gasit nou din fericire, baietii de la RCM m-au rezolvat pt a mia oara cu piese exotice care nu se mai gasesc pe toate drumurile, plus m-au ajutat si ca mi-au refacut la CNC iesirea si intrarea din blocul sandwich plateului, ca sa pot venii cu furtune AN si nu furtunele OEM Spec c, si mi-am mai comandat niste bucsi de la puntea spate care nu le aveam poliuretanice, si cam aia e domne, astept la anul pt urmatoarea comanda cu care sper sa termin partea de cooling si sa remerg la circuite cu masina ca deja stau si ma uit la ea ca prostul si ma enervez...