Eu am un aspirat din 2004, 125 CP. Am pus instalatie de gaz ( cam 2,5-3000 lei m-a costat , la Deva ) Sunt f. multumit costul combustibilului cam 35-40 lei/100km in medie dar nu forjez masina merg de regula ( la drum) cam intre 60 si 120, maxim 140 km caut sa fiu cu turatia cam pe la 3200 cand e cuplul maxim . Reductorul : l-am folosit o singura data cand era noroi cam pana la jumatatea rotii si aveam o panta de vreo 35-45 grade , de frica mai mult , sa nu ma opresc in drum. Daca nu faci prea mult " ofroad " pe drumuri de munte in mod normal nu ai nevoie de reductor ( poate pe gheata in pante ) n-am incercat inca. Masina mea are 135 000 km si merge f. frumos, am auzit de la altii ca daca este bine intretinuta ( ulei ,etc la timp ) poti conta pe 400-500 de mii si la benzinar . Piesele destul de scumpe dar nu mai scumpe ca la BMW seria 5 de care am avut si pot face comparatie. Ce mi se pare scump este schimbarea distributiei cam 1000 E si telescoapele self acestea fiind si puncte slabe din cate am auzit ( pe langa consum ) la Forester . Din experienta propire dupa 35 de ani de condus dar fara a fi priceput in mecanica , masinile ca si femeile cum le nimeresti. Poti lua o masina din 99 care se tine bine si este asa cum arat sau sa aibe vicii ascunse. Atentie la caroserie , rugina le mananca pe toate dupa 12-14 ani apare sigur chiar daca e ingrijita. Oricum un pret de 2000 E la masina din 99 mi se pare rezonabil avand in vedere ca pe piata de la noi Vitara , Daihatsu si alte jafuri din 94-96 ( cu cine stie cati km se vand cam pe acolo ). Succes, sau mai bine spus NOROC la achizitie daca te hotarasti pt. Forester . Ca marca si model eu zic ca merita.