Subaru Impreza Boxer diesel
Subaru club Romania

Subaru Impreza Boxer diesel

KET

  • 3920
Răspuns: Subaru Impreza Boxer diesel
« Reply #40 on: October 18, 2013, 12:35:34 PM »
Nasol...  :( Imi pare rau.
Oare cat va mai dura pana cand Subaru isi va da seama ca-si pierde clientii? Ca toti cei care vor sa aiba Subaru trebuie sa investeasca masiv in crearea unui motor fiabil?...  >:(

celalalt

Răspuns: Subaru Impreza Boxer diesel
« Reply #41 on: October 19, 2013, 18:56:21 PM »
....la care umbla fiecare dupa capul lui.Un amic mecanic spunea ca mai binele e dusmanul binelui...

Răspuns: Subaru Impreza Boxer diesel
« Reply #42 on: October 19, 2013, 19:11:43 PM »
@celalalt ..nu inteleg ce vrei sa zici... sincer? te daca te referi la modificari, nu vad ce legatura au cu faptu ca boxer dieselu pica pe capete? ar fi fost mai bine un msg de ajutor, din ce am vazut la noile generatii s-a pus alt arbore.. care e diferenta? se potriveste pe blocu meu ?
P.S. Minunea s-a petrecut la 126 mi de km.. deci nici asta nu a trecut cu bine de 120k ca si celelalte
« Last Edit: October 19, 2013, 19:19:10 PM by Starty »
Anything you say can and will be used against you!

andea79

  • *
  • 4035
Răspuns: Subaru Impreza Boxer diesel
« Reply #43 on: October 19, 2013, 19:59:21 PM »
Ai reusit sa afli exact ce bate ?
Uite aici un site cu "bunatati"  : http://www.boxeer.com/ee20_parts
Oricum daca se rupea vibrochenul cu siguranta se auzea mai mult decat o bataie :) deci probabil sunt doar cuzinetii si ramane de vazut daca vibrochenul este "uzat" sau nu (asta in cazul in care nu sunt cuzinetii care stau intre vibrochen si bloc...caz in care si blocul poate avea buba). Din cate am citit pe ultimele blocuri euro 4 (ca euro 5 are mai multe modificari) au schimbat atat vibrochenul cat si blocul un pic ...  
« Last Edit: October 19, 2013, 20:15:23 PM by andea79 »

celalalt

Răspuns: Subaru Impreza Boxer diesel
« Reply #44 on: October 19, 2013, 23:06:08 PM »
Hei....nu trebuie sa te superi.Este opinia mea.Asa se poate spune si despre 2.5u de pe sti.Ca e bolnav si crapa.Intrebare este...se va concinge cineva ca aia cu care vine stock,e puterea pe care o indura motorul?Adica,asta e si aia a fost.Poate mai mult de atat trebuie sa fie alta masina sau alt motor.E vorba aia romaneasca cu facutul biciului...

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: Subaru Impreza Boxer diesel
« Reply #45 on: October 20, 2013, 00:34:51 AM »
Total de acord cu Celalalt.
Sunt curios daca astfel de probleme apar si la motoarele nemodificate, intretinute ca la carte.

Sper sa am dreptate, pentru ca urmeaza sa cumpar un Subaru diesel(SH) pana la primavara.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

celalalt

Răspuns: Subaru Impreza Boxer diesel
« Reply #46 on: October 20, 2013, 01:50:16 AM »
Din ce am inteles,diesel ul ar avea beleaua la vibrochen.Dar dupa ce i se mareste stresul,nu cred ca poti fi ferm convins ca a fost ceva congenital....

KET

  • 3920
Răspuns: Subaru Impreza Boxer diesel
« Reply #47 on: October 20, 2013, 07:41:05 AM »
Wrangler, pui aceleasi intrebari pentru fiecare model. Nu esti nou venit pe forum ci ai activitate de mult timp si e evident ca urmaresti postarile deci deja stii ca da, motoare diesel crapa fara sa fie modificate, ca si cele pe benzina de 2.5l. Pe forum sunt proprietari carora le-au crapat motoarele fara sa le modifice. Si daca tot vorbim de modificari, prin definitie, masinile Subaru si motoarele lor se pretau modificarilor. Si asta, impreuna cu symetrical AWD, era motivul principal pentru care aceste masini erau cumparate. Se pare ca Subaru si-a cam pierdut din capacitatea de a face motoare fiabile...

Răspuns: Subaru Impreza Boxer diesel
« Reply #48 on: October 20, 2013, 09:14:01 AM »
@andea79 zilele astea a fost dat jos motorul de pe masina.. de luni incepe desfacerea lui si voi afla ce bate. In legatura cu cei de la boxeer.com am incercat mai de mult sa iau legatura cu ei, pe vremea aia vroiam sa anulez DPF-u si mi-au raspuns dupa cam 3 luni :), intre timp am rezolvat cu DPF-u la noi in tara. iar celelalte piese sincer nu ma impresioneaza, poate doar daca faci ce au facut ei... gc-ul cu diesel pt coasta.
@Wrangel .. cunosc personal forester care a crapat la relanti, tot la putin peste 120mi km, de asta si eu de pe la 110mi l-am tot ascultat.
@celalalt ... nu m-am supart... cand m-am apucat sa ii fac soft si alte cele eram constient de problemele boxerului diesel, eram curios car rezista, oricum trebuie sa schimb/reconditionez si turbina ca e cam pe duca, dar asta clar e de la soft.
Anything you say can and will be used against you!

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: Subaru Impreza Boxer diesel
« Reply #49 on: October 21, 2013, 13:12:00 PM »
Wrangler, pui aceleasi intrebari pentru fiecare model. Nu esti nou venit pe forum ci ai activitate de mult timp si e evident ca urmaresti postarile deci deja stii ca da, motoare diesel crapa fara sa fie modificate, ca si cele pe benzina de 2.5l. Pe forum sunt proprietari carora le-au crapat motoarele fara sa le modifice. Si daca tot vorbim de modificari, prin definitie, masinile Subaru si motoarele lor se pretau modificarilor. Si asta, impreuna cu symetrical AWD, era motivul principal pentru care aceste masini erau cumparate. Se pare ca Subaru si-a cam pierdut din capacitatea de a face motoare fiabile...


Pun intrebari, pentru ca am un 2.5 si vreau si un 2.0D. Vreau sa am doua masini Subaru Forester, una mai sprintena, alta economica.
Inca nu m-am obisnuit cu ideea ca masinile pe care mi le doresc sunt proaste din fabrica si tot mai intreb.
Acum 3-4 ani eram adeptul teoriei ca motoarele diesel bune sunt cele de 3l. Din ce spuneti voi, trebuie sa revin la idee si sa ma orientez spre ceva pentru care voi plati 23mil impozit.


Inca un lucru. Cunoscutii mei care au avut probleme cu masinile au facut mici modificari.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

andea79

  • *
  • 4035
Răspuns: Subaru Impreza Boxer diesel
« Reply #50 on: October 21, 2013, 13:29:58 PM »
Facand abastractie de teoria modificarilor, parerea mea este ca daca se doreste o masina/motor cat mai fiabil ar trebui cumparate motoare care sunt in productie / utilizare de mai multi ani, au fost vandute la cat de multi clienti, astfel incat problemele inerente unor noi motorizari au avut timp sa apara si sa fie rezolvate.
Din pacate la subaru au aparut cele mai multe probleme pe motoare relativ noi/sau cu "modificari" noi din fabrica (diesel-ul din primii ani, 2.5-ul turbo cu diverse "upgrade-uri" din fabrica pe motive de emisii). Toata chestia de mai sus este combinata in cazul subaru cu faptul ca este oricum un constructor relativ mic astfel incat nu exista sute de mii / milioane de masini vandute pe care sa se observe/remedieze problemele.

Răspuns: Subaru Impreza Boxer diesel
« Reply #51 on: October 21, 2013, 20:01:47 PM »
......................................................
Inca nu m-am obisnuit cu ideea ca masinile pe care mi le doresc sunt proaste din fabrica si tot mai intreb.
.....................................................

Subaru nu face masini proaste din fabrica. Nu inteleg cum aici Subaru-urile merg 300k. km  sau mile fara sa crape, iar in Ro. imediat  inainte sau dupa 100k crapa pe capete. Daca aici ar crapa asa repede,  Subaru Factory ar plati despagubiri de 100 de ori  valoarea companiei licitata la bursa ! Oare nu cumva problema e proprietarul, sau soferul , sau meseriasii care isi baga gheara sub capota, si apoi cand totul crapa se da vina pe fabrica pentru ca e mai comod ? Nu stiu,.......... parerea mea !

« Last Edit: October 21, 2013, 20:11:58 PM by Adi-Canada »
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !

Răspuns: Subaru Impreza Boxer diesel
« Reply #52 on: October 21, 2013, 20:14:11 PM »
......................................................
Inca nu m-am obisnuit cu ideea ca masinile pe care mi le doresc sunt proaste din fabrica si tot mai intreb.
.....................................................

Subaru nu face masini proaste din fabrica. Nu inteleg cum aici Subaru-urile merg 300k. km  sau mile fara sa crape, iar in Ro. imediat  inainte sau dupa 100k. Daca aici ar crapa asa repede,  Subaru Factory ar plati despagubiri de 100 de ori  valoarea licitata la bursa ! Oare nu cumva problema e proprietarul, sau soferul , sau meseriasii care isi baga gheara sub capota, si apoi cand totul crapa se da vina pe fabrica pentru ca e mai comod ? Nu stiu,.......... parerea mea !



Sa fim intelesi.. eu nu zic ca Subaru este de vina pt ce s-a intamplat la motorul meu, probabil am exagerat si eu cu softul (arborele meu nu a crapat cum s-a intamplat la celalte modele... pur si simplu motoru are bataie), la fel si turbina care evident a fost fortata si acum are joc si trebuie inlocuita/reconditionata. Motorul meu este din prima serie .. cele care au avut probleme. Sper doar ca acum cand il desfac sa pot sa il pun la loc cu componentele care au fost "upgradate" de Subaru dupa problemele aparute la primele generatii.
In alta ordine de idei azi motorul abia a fost dat jos de pe masina de maine incepe desfacerea lui... am verificat ambreiaj + volanta in prima faza care au cam 35-40mi km si se pare ca am invatat sa merg cu ea nu le-am mai distrus ca pe primele in 30 de mi de km. Urmeaza restul
Ca si probleme se pare ca baietii de la TOPGEAR sunt f fortosi... au resit sa stranga piulitele la evacuare cand au pus-o la loc pana au distrus filetu la piulita sau prezon si o sa trebuiasca sa fac si acolo ceva inlocuiri
Anything you say can and will be used against you!

celalalt

Răspuns: Subaru Impreza Boxer diesel
« Reply #53 on: October 21, 2013, 21:56:09 PM »
Un motor de 150 cp mai are o rezerva de inca 40-50 .Dar el e conceput la 150 ca sa fie safe.Daca ii maresti stresul ii scade durata de viata.

Clabuc

  • 114
Răspuns: Subaru Impreza Boxer diesel
« Reply #54 on: October 22, 2013, 11:31:59 AM »
oare faptul ca in cartea tehnica scrie ca trebuie folosita motorina cu continut de maxim 2% biodiesel iar la pompa se gaseste doar cu minim 5%biodiesel are vreo importanta in toate problemele astea ?
in alta ordine de idei, stie cineva luna si anul din care s-a introdus vibrochenul imbunatatit

andea79

  • *
  • 4035
Răspuns: Subaru Impreza Boxer diesel
« Reply #55 on: October 25, 2013, 08:55:47 AM »
Any news ? In sensul de ai aflat exact diagnosticul ?

Răspuns: Subaru Impreza Boxer diesel
« Reply #56 on: October 25, 2013, 09:57:24 AM »
Nici o noutate, din pacate mecanicul meu are un necaz in familie si a trebuit sa plece la socri la Cluj. Se putea intapla oricui Doamne fereste, mai am de asteptat cel putin o saptamana pana se intoarce.. asta e...
Anything you say can and will be used against you!

Răspuns: Subaru Impreza Boxer diesel
« Reply #57 on: December 21, 2013, 10:33:49 AM »
Am reusit si eu in sfasit sa fac motorul bucati dupa atata timp. Nu este problema de arbore cum suspectam, e si mai frumos... ambele chiuloase fisurate
https://imageshack.com/i/5hmnfpj
Anything you say can and will be used against you!

KET

  • 3920
Răspuns: Subaru Impreza Boxer diesel
« Reply #58 on: December 21, 2013, 10:36:21 AM »
Nasol. Mai e in garantie masina?

Răspuns: Subaru Impreza Boxer diesel
« Reply #59 on: December 21, 2013, 10:46:02 AM »
Nope...
acum stiu ce ai simtit tu :)) aseara ma gandeam sa o dezmembrez de nervi.
Ma duce undeva la 3000E reparatia.
Anything you say can and will be used against you!