Forester 2.0X 2007, acum, la 140k km, am avut cred pentru a IV-a oara eroare de sonda lambda 1. Am sters eroarea si imediat dupa, in mers, mi se oprea motorul. Adica, atunci cand turatia scadea la 1000rpm si apasam ambreiajul, turometul se ducea spre 0 si se oprea motorul.
Dupa cativa km, turatia scadea tot spre 0, simteam ca se chinuie motorul dar nu mai murea.
Am schimbat sonda lambda 1, am pus Denso DOX-0308.
Am facut si o resetare de ECU, masina avand un plin de petrom 99.
Am mers cativa km, masina merge foarte bine sus in ture(probabil si sonda e "vinovata") insa in continuare am problemele de mai sus.
Parca e mai bine, insa cand pornesc si clima, motorul moare.
La relanti, nu am prea mari fructuatii, as spune ca e normal, problema e doar in mers la apasarea abreiajului cand turatia ar trebui sa scada pe la 800rpm, dar ea merge spre 0.
Are cineva vreo ideee ce ar putea fi?
Nu as vrea sa ma duc la Subaru Timisoara, nu am plecat niciodata de acolo fara sa simt ca am fost jefuit sau sa-mi rezolve vreo problema.
Posibile probleme, pe care le vad eu:
1) debitmetrul.
2) pompa de benzina, sau filtrul de la pompa de benzina, nu l-am schimbat. (aici insa cred ca ar trebui sa fie probleme si la turatii mari)
Dar poate ma insel ... aveti vreun sfat? Multumesc.