Am scos discutia din jurnalul meu si am mutat-o aici.
Cu farurile este loterie. Eu am prins toate farurile cu halogen in stare proasta, adica matuite pe interior, crapate etc. Cele xenon de pe Outback au fost ok, mai putin faptul ca se crapasera sticlele putin, insa nu se abureau, bateau bine etc. Singura chestie enervanta este reglarea automata. Si la Forester mi se pare ca bat cam jos. Cantarele nu sunt rupte si nu par fortate. Lumina e foarte ok si fara pete, asta si in conditiile in care sticlele sunt usor matuite. Deci e rost si de mai bine.
Nu stiu cum sa fac sa le reglez putin mai sus. Efectiv bat cat 3 lungimi de masina.
Cat despre trapa. Este foarte misto. La outback am deschis-o de cateva ori, insa de multe ori lasam sa intre mai multa lumina si asta imi placea. Eventual doar ridicam partea scurta din trapa (fiind din doua bucati la outback).
La forester deja mi-a cazut apa in cap. Si nu pentru ca ar fi infundate scurgerile. Am prins cel mai ciudat fenomen. Ploaia inghetata plus incalzita masina la interior dar la exterior a ramas gheata, a facut ca tot ce s-a topit sa nu aiba unde sa se scurga. Dupa ce am incalzit bine masina si am condus-o totul s-a uscat. Am bagat aer comprimat pe scurgeri si nu a iesit nimic, apa se scurge bine, sinele erau uscate. Deci mai sunt si momente ciudate cu trapa.