Pana la urma furca a fost 175 de lei.
Am luat intr-un final glorios masina. Diferenta este considerabila la cum se simte pedala si schimbul de viteze fata de precedentul ambreiaj.
Motivul pentru care progresiv nu mai puteam debreia a fost intr-adevar furca fisurata si indoita, dar oricum ambreiajul era si el dus, practic a ajuns la nituri (dar de curand, nu a apucat sa frece urat).
Cu aceasta ocazie s-a schimbat si uleiul in cutie si s-a refacut geometria.
Astept sa merg mai mult sa ma reobisnuiesc, parca era prima oara cand mergeam cu un forester...
Probabil s-a scos borna la baterie, nu stiu din ce motiv pentru ca am gasit totul resetat. Partea pozitiva... inca nu a invatat relele apucaturi dupa reset si inca merge mai liniar, fara ezitari. Partea negativa... inteleg ca totusi sufera niste ceva-uri pana cand o "regla" ecu-ul timingurile si ce mai face el.