sapt. asta a fost pus senzorul de presiune si senzorul de temperatura aer in galerie plus schimbat coliere la furtunul supercharger - intercooler deci am iesit la o tura
din pacate not much fun -> in a 3-a pedala jos nu am putut tine masina dreapta pe drumul drept
-> asfalt uscat dar anvelope de iarna de cacao deci dupa 2 faze de genul m-am calmat ...
am urmarit in schimb temperatura de dupa intercooler: 6 grade C afara (afisajul masinii) cu 39 grade C pe final de pull si maxime de 67 grade
dupa stat mult pe loc in trafic (temperaturi fara folosirea injectiei de apa/alcool)
sa zicem ca scalingul senzorului nu este 100% exact - la pornirea masinii afisajul arata 3 grade afara iar senzorul 5 dar...cat de cat este totusi prin zona -> oare ce temperaturi vor fi la vara ?
tinand cont ca la fiecare 10 grade C densitatea aerului se modifica cu aprox. 3% cred ca incep sa caut solutii de "racorire"
(mai trebuie sa vad cum sta treaba cand folosesc si apa/alcool)
citisem undeva ca la spec C-ul care avea de fabrica senzorul IAT in galerie diferente de ~30 grade C peste temp. exterioara erau considerate acceptabile si stropitoarea IC-ului pornea automat cand diferenta era mai mare de 30 grade