nu stiu cum ar fi adaptorul ala dar varful senzorului as incerca sa ramana in galerie ...
pe de alta parte, revenind la oile mele
, am modificat / intors / schimbat din nou "mecanismele" de control la turbo si compresor -> varianta actuala pare cea mai stabila si boost-ul controlabil (desi in imaginea de mai jos ajunge la 29psi cu target de 25)
deci acum am asa:
wastegate-ul extern controlat de un 3 port solenoid impreuna cu un electronic boost controller (
https://ldperformance.co.uk/product/electronic-boost-controller/) cu referinta de boost luata dintre turbo si compresor
bypass-ul la compresor controlat de ECU impreuna cu un 4 port MAC solenoid cu referinta de boost luata dupa clapeta de acc.
o bucata de pull in a 3-a , target boost 25psi de la 3200rpm, WGDC constant pt. wastegate extern 25%, se vede cum WGDC pt. bypass SC creste pentru a reduce boost-ul si se mai vede temp. aerului
(pt. a controla bypass-ul de la turbo WGDC-ul functioneaza oarecum invers fata de cum ar controla wastegate-ul turbo, adica creste pentru a reduce boost-ul/deschide bypass-ul si scade pt. a creste boost-ul/inchide bypass-ul)