niste grafice suprapuse de azi - pull in a 3a
mai este de lucru evident, momentan doar pe hartile cu benzina (fara injectie apa/alcool)
deschid bypass-ul la supercharger la 20psi (linia galben deschis Primary Wastegate Duty Cycle verticala de la 3750rpm), deci de acolo inainte e doar turbina ...
ajung la 465g/s (valoarea de g/s este apropiata de puterea la roata, o folosesc pt. a estima puterea la roata cu erori minime zic eu) dar la un AFR(wideband) mai lean decat targetul (Final fueling base) deci ar trebui sa fie ~480g/s ca AFR-ul sa se apropie de target
injector duty cycle peste 90% si va trece de 95% dupa ce reglez AFR-ul iar temperatura aerului in galerie pe graficul de fata 144F/62C (am vazut maxim 65-66C la pull-uri repetate in a 4a) ... toate la 32 grade afara...
lots of fun ce sa zic
LE: pull oprit pe la 6500rpm ca AFR-ul incepuse sa o ia in directia opusa target-ului