un mic update - fara poze cel putin momentan:
- au fost facute 2 adaptoare la 90 de grade astfel incat am montat 2 injectoare de meth: unul de 500cc intre turbo si compresor si inca unul de 1000cc dupa TMIC (inainte aveam doar unul)
- a fost facut facut un rezervor de vacuum mai mare (foloseam o biluta de VW) dintr-o bucata de teava de aluminiu sudata la capete si pusa sub masina - folosesc vacuum pt. control bypass compresor in ture mari
- am facut pentru prima data un boost leak test si am descoperit (pe langa alte cateva leak-uri minore) un leak intre compresor si placa de Al pe care sta - de mult timp auzeam un suierat peste 2 bar presiune si nu identificasem exact de unde - iar o probl. gasita e ca si rezolvata
ca detalii la boost leak test: am blocat admisia de la turbo, am desfacut capac alimentare ulei si am introdus presiune pe furtunelul din cold side-ul turbinei dupa ce in prealabil am pregatit un rom care cu contact pus sa tina clapeta de acc inchisa (aproape inchisa) -> de la 2 bar in sus a inceput sa fasaie
in rest ... inca merge