pai as vrea sa fiu un pic peste presiunea din manualul de service - care este oarecum minimul: la STI 2008 in manual scrie 14psi/600rpm si 56.8psi/6000rpm la 80C temp ulei
(cu relanti normal si eu as fi pe acolo la 600rpm probabil)
si este clar legat de temp, cu AC pornit / stat la relanti cu 32C afara /probabil 40C la nivel asfalt mai coboara cum spuneam la ~18psi, in rest sta la ~23psi -> as vrea doar sa nu o vad ca scade sub 20-21psi la relanti
si sa fiu pana in 80psi in ture mari
e simplu
LE: am scris mai sus ca am schimbat si uleiul de rodaj pe motive de presiune dupa ~60km desi planuiam sa-l tin un pic mai mult pentru ca la relanti cald scadea presiunea sub valorile din manual si me not like it ...
oricum comparativ cu vechiul setup (pompa de 12mm + ulei 15W50) pare mai ok dpdv al presiunii in sensul ca am valori foarte similare - cu siguranta contribuie si cuzinetii noi but still ...
LE2: ultima si gata
"Presiunea va fi probabil mai mare" - sper
, pt ca asa ar zice indicii de vascozitate al uleiului dati de producator , dar am vazut si motoare cu ulei xW50 cu presiune mai mica la cald decat acelasi motor cu ulei xW40 de la alt producator
(evident uleiul respectiv xW50 se cam "taia" ca maioneza la temperatura
)