pai .... intotdeauna a fost asa ..spre daily ... in sensul ca fac minim 10k km pe an cu ea si e utilizabila si utilizata oricand zice cel mic sau sotia ca mergem undeva cu masina albastra ... ca doar de aia am harti care se schimba si butoane

dar nu este nici daily daily in sensul ca nu imi vine sa ma duc zilnic la birou cu ea -> pejos 107 in oras e foarte bun

legat de injectoare -> scopul e sa consume mai mult nu mai putin

, momentan injectoarele si pompa nu reusesc sa "consume" cata benzina ar trebui aferenta cantitatii de aer si target AFR (la boost mare evident)
setarea injectoarelor nu e mare filosofie, mai ales ca cele de la Injector Dynamics sunt super stabile si se gasesc la Cobb date de setare specifice subaru deci chiar plug & play si astea de 1300cc inca nu au probleme la relanti , de la cele de 1700cc in sus mai poti avea de lucru la relanti

eu mi-as fi luat injectoare si mai mari dar nu este pompa sa le faca fata - mai ales in setupul meu cu boost mare - ar fi trebuit sa trec la pompe in paralel sau in serie cu modificarile aferente si ... next time
