Ca urmare a faptului ca Mihai (Ratzalarul) nu a vrut sa bea o cafea in aceasta dupamasa
m-am plictisit si mi-am "implementat" si boost per gear.
Scopul este de a putea avea boost diferit in functie de treapta de viteza.
Primul pas a fost definirea valorilor in tabelele Requested torque Limit A si B (A este pentru sport si B pentru sport sharp pe STI). Dupa cum se stie pe masinile DBW unghiul de apasare al pedalei de acc este transformat intr-o valoare numita requested torque, valoare folosita apoi pentru stabilirea boost-ului printre altele. Altfel spus daca poti controla requested torque per gear poti controla si boost-ul per gear. Spre deosebire de wrx tabelele de sti au doar 2 linii, una pentru treapta 1a si una pentru a 6a iar ecu interpoleaza intre aceste valori. Deci daca setam de exemplu 380 requested torque in 1a si 370 in a 6a in treptele intermediare vom avea 378 in a 2a, 376 in a 3a, 374 in a 4a si 372 in a 5a.
Al doilea pas a fost reorganizarea tabelei target boost astfel incat sa am o coloana clara pentru fiecare treapta de viteza adica requested torque maxim. Dupa cum se vede in imaginea de mai jos ultimele 6 coloane sunt aferente treptelor de viteza. Treptele 1 - 4 le-am lasat cu acelasi target boost ca si pana acum si am redus un pic target boost-ul in treptele 5 si 6.
Pasul urmator a fost similar celui de-al doilea dar aplicat tabelelor de initial si max wastegate duty cycle, adica tabelele care controleaza wastegate-ul pentru realizarea boost-ului din tabela target boost.
Si mai pun un print screen la cateva bucati din loguri din care se vede requested torque maxim in functie de treapta de viteza.
Doar atat am facut azi, adica am pregatit/testat terenul pentru dezvoltarile viitoare ... dar teoretic boost per gear combinat cu ignition timing per gear permit obtinerea de performante in conditii de siguranta pentru motor.
LE: si scriind acest post am vazut ca am uitat sa-mi modific capetele de coloana la max wastegate duty cycle ...