am apasat cum sa nu .. am apasat pana am terminat apa distilata din rezervor (am un parbriz foarte curat acum ) doar ca nu s-a activat limp mode-ul pe ECU, deci conform planului de testing am gasit o mica problemutza
cred ca va trebui sa folosesc un releu care sa inchida circuitul de test mode/limp mode in loc la firul legat direct de la controller ... anyway, shurubareala asta este toata distractia de fapt
Bine ca ai testat.....
La instalare imi amintesc discutia cu firul negru, care pana la urma a fost legat direct la pompa. "Sistemul" a fost legat la masa pana la final
Deci , sistemul in principiu pare ca functioneaza - deci ma gandesc ca are ceva masa
- cu exceptia la firul verde "Boost safe"
Acest fir verde despre care AEM zice ca este "1.7A Low Side output. Grounded when error condition exists." este legat momentan direct la partea din mufa verde de sub bord care este legata la pinul B135 27 de pe Ecu adica "Delivery (test) mode connector" despre care manualul zice ca are 12-14V cu engine on si "When connected: 0".
Altfel zis cand apare eroarea (care apare in mod corect pe controller - vad led-ul) ar trebui sa se activeze "ground-ul" si sa "aduca" B135 27 la 0.
Nu prea am eu treaba cu partea electrica dar cred ca acest "1.7A Low Side output. Grounded when error condition exists." cand se pupa cu 12-14V de pe pinul de la ECU nu rezulta 0 cat as vrea eu.
Deci, dupa etapa 1 in care trebuie masurat acolo cine ce are si ce da mai departe
estimez ca va trebui sa pun un releu care sa fie "energizat" cand este cazul de catre firul verde de la AEM cu "1.7A Low Side output. Grounded when error condition exists." si sa inchida practic cele 2 capete ale mufei verzi OEM de sub bord.
Poate ca capatul de la mufa verde care momentan nu este folosit are un ground mai puternic (daca exista asa ceva) decat 1.7A Low Side output ...