2008 STI
Subaru club Romania

2008 STI

andea79

  • *
  • 4033
Răspuns: 2008 STI
« Reply #400 on: December 10, 2015, 17:45:13 PM »
ai dreptate, am schimbat-o :)


BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: 2008 STI
« Reply #401 on: December 10, 2015, 18:56:45 PM »
Vreti mai multi cai ??
Apas imediat "enter".
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: 2008 STI
« Reply #402 on: December 10, 2015, 20:48:35 PM »
hahahahhahaha 32 bit bad boys :D epic :D
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

moguai

  • 2814
Răspuns:
« Reply #403 on: December 10, 2015, 20:51:07 PM »
Porno

Sent from my D6633 using Tapatalk

pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

moguai

  • 2814
Răspuns: Răspuns: 2008 STI
« Reply #404 on: December 10, 2015, 20:52:03 PM »
hahahahhahaha 32 bit bad boys :D epic :D
8bit poate :))

Sent from my D6633 using Tapatalk

pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: 2008 STI
« Reply #405 on: December 10, 2015, 21:09:16 PM »
sunt curios daca exista si pt noi astia 01-07 pe 16bit :D
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

andea79

  • *
  • 4033
Răspuns: 2008 STI
« Reply #406 on: December 10, 2015, 22:32:10 PM »

andea79

  • *
  • 4033
Răspuns: 2008 STI
« Reply #407 on: December 12, 2015, 16:39:31 PM »


mi-am facut cateva provizii :)

9 bidoane de 5L de lichid de parbriz de -40 grade -> contine 40% metanol
15L de alcool tehnic cu 90% metanol

rezulta undeva la 65L de amestec 50-50 apa  / metanol pentru instalatie  ;D

rezervorul din masina are aprox. 5L si ma tine 2 plinuri de benzina daca folosesc instalatia unantruna deci 65L de amestec => 13 rezervoare => 26 de plinuri de benzina => deci am provizii pentru vreo 9000km  ;D
« Last Edit: December 12, 2015, 16:46:25 PM by andea79 »

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: 2008 STI
« Reply #408 on: December 12, 2015, 18:19:37 PM »
:D  la cantitatea asta nu mai esti doar consumator :D te baga si la distributie :D ;D
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

andea79

  • *
  • 4033
Răspuns: 2008 STI
« Reply #409 on: December 13, 2015, 18:42:39 PM »
tocmai mi-am dat seama ca s-au implinit 3 ani de cand au fost montate camasile ... vremuri faine :) :)

http://www.subarufanclub.ro/forum/index.php?topic=1202.msg29853#msg29853


Răspuns: 2008 STI
« Reply #410 on: December 15, 2015, 23:34:19 PM »
Imi doresc macar sa iti egalez "recordul" sau poate sa il intrec ;D
Because in a split second, it's gone. - Ayrton Senna

andea79

  • *
  • 4033
Răspuns: 2008 STI
« Reply #411 on: December 15, 2015, 23:44:16 PM »
pai trebuie sa-l intreci .. ca doar deja exista experienta cand s-a facut al tau ..

andea79

  • *
  • 4033
Răspuns: 2008 STI
« Reply #412 on: January 12, 2016, 23:27:55 PM »
acum in weekend in timp ce ma distram cu injectia alcoolica la 26-27psi :) masina a mers in nas / bufnitura puternica si ... am devenit brusc aspirat :)

azi a fost demontata turbina, si se pare ca s-a "gripat" un pic si a scuipat si ceva bucatele si shpan prin intercooler si pe unde o mai fi ajuns ...


(cele 2 bucatele sunt din intercooler)

partea pozitiva este ca carcasa hotside este intacta si planul este sa achizitionez asta
http://www.turbozentrum.de/en/turbos-co/garrett-turbos/gt-x-series/garrett-gtx3071r-803712-1/a-28122/
care s-ar potrivi cu hotside-ul meu si "chestia" rezultata ar trebui sa fie la fel cu vechea turbina in ture mari dar cu spool mai bun totusi  ;D

sau alte propuneri ? :)
 

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: 2008 STI
« Reply #413 on: January 13, 2016, 05:54:53 AM »
mda nasol, trebuie curatat bine intercoolerul sa nu ai vreo surpriza proasta down the line, curios de ce s-a intamplat totusi ax debalansat sau starvation? pentru ca presiunea nu mi se pare ceva ridicol. daca totusi nu te deranjeaza sa dai banii pe o turbina noua cu totul eu sunt mare fan turbudynamics, cel putin linia updatata de md555 mi se pare foarte misto, au diferite dimensiuni pt orice power vrei, si tot felul de optiuni gen bronze ball bearings, ceramic coating, dar cel mai misto este ca acum linia updatata aer axul si paletii billet of the shelf toate modelele din serie, daca nu te deranjeaza prea rau banii pe o turbina noua as arunca un ochi neaparat la ei pe site
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

andea79

  • *
  • 4033
Răspuns: 2008 STI
« Reply #414 on: January 13, 2016, 08:52:08 AM »
ce sa-i faci...se mai strica chestiile :)
aveam un pic de joc de ceva vreme si tot am amanat sa-i fac rebuild until too late ... joc dupa 65-70K km de utilizare ...
vad ca si mdx-urile folosesc acelasi core de garret gtx ....studiez problema dar nu stiu daca diferenta de pret e ok pt. mine daca pot reutiliza hotside-ul meu ... turbina mea avea core gt3076r ...

Răspuns: 2008 STI
« Reply #415 on: January 13, 2016, 09:56:19 AM »
cata mai melcu'  :o
Legacy 3.0R

andea79

  • *
  • 4033
Răspuns: 2008 STI
« Reply #416 on: January 13, 2016, 10:44:50 AM »
e un pic naspa a nu gasesc "compressor maps" la turbodynamics astia sa imi dau seama la turbinele lor ce cartus GTX folosesc ...

anyway pretul este un pic aproape dublu 1800 Euro (1400 Lire ) vs 950 Euro (preturi fara TVA) daca refolosesc hotside-ul/wastegate-ul meu deci ... inca nu imi da la calcul bine :)

Forester

  • 3127
  • The other right!
Răspuns: 2008 STI
« Reply #417 on: January 13, 2016, 10:57:29 AM »
Dai un ban dar stii ca nu-l mai ai...  :)
Ford Kuga FHEV AWD ST-Line X 2024
Ex Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2008 STI
« Reply #418 on: January 13, 2016, 10:58:08 AM »
Stai sa vezi acum ce "reclama" o sa apara pe internet. Abia astept comentariile :D

Bafta cu reparatiile!

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: 2008 STI
« Reply #419 on: January 13, 2016, 11:07:58 AM »
da stiu ca sunt scumpe de aia am tot zis de problema despartirii de bani :) dar crede-ma sunt turbine foarte bune, am apucat sa merg cu 2 si mi-au placut foarte mult, si eu pe viitor vreau sa merg pe ceva hibrid de la ei asemanator facut ori cu RCM ori cu Litchfield, au 2 optiuni hibride twin scroll, eniuei, ai putea da un mail ma gandesc la oameni sa intrebi daca pot livra doar core + cold side poate asa e mai rezonabil totul, si daca tot umblii in zona eu as upgrada oil feed line, nu zic ca de acolo s-a tras problema sau ceva dar e ieftin upgradeul si poti sta linistit pe viitor, eu am patit sa crap un oil feed line oem de la vibratii... oricum ai prins ceva km cu turbina, dar daca e sa te gandesti money wise nu cred ca ai alta varianta mai ieftina decat sa schimbi coreul si cold side cu un gtx de la oamenii aia direct, oricum bafta in alegere si la reparatie
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!