Altele, ca-mi vin idei pe masura ce studiez poza:
- stai cu ochii ca pe butelie pe cureaua de SC, e extrem de lunga. Motorul basculeaza mult, chiar cu gr N. Ai grija in special la tubul ala gofrat de pe HP-ul de clima, din poza pare cam aproape;
- jos, pe ramura tragatoare, cureaua are vreo rola de ghidaj? Tind sa cred ca nu, nu prea ai de ce sa o fixezi. Exista reguli si tabele pentru lungimile maxim admise de tronsoane de curea, baga un mic studiu. Faza-i ca in anumite regimuri intra in frecvente de rezonanta de amplitudini foarte mari, cam distructive ele de fel;
- tot din cauza lungimii mari a curelei, poate un intinzator activ pe ramura "slack" ar fi fost o varianta buna. In lipsa, cu intinzator reglabil, ceea ce pare a fi rola nestriata de sus, va trebui sa verifici tensiunea de curea cu aceeasi frecventa cu care verifici uleiul;
- SC-ul de ce e prins? Sau mai exact, suportul sau din aluminiu...?
- alinierea cu fulia arborelui cotit e vitala. Dar probabil c-ati fost atenti la detaliul asta;
- de ce ai pus jdemii de coliere pe furtunul de radiator?