mic update:
vreo 2 saptamani "m-am distrat" cu mega bateria Shorai care ma tot lasa fara curent - intr-un final am descoperit ca a intrat apa intr-o mufa a cablului venit cu bateria si facea un soi de scurt or something care tot descarca bateria ... intr-un final am gasit tzigania si acum pare stabila dar ramane de vazut daca nu a suferit sechele iremediabile si cum rezista mai mult timp ....
apoi, m-am tot distrat si cu SC-ul, din pacate momentan nu merge cum as vrea:
- cred/presupun ca aluneca cureaua cand se incalzeste (o data ce cureaua se incalzeste boost-ul scade si masina nu mai este asa responsive) deci studiez/vreau sa trec la o curea/fulii dintate gen cum este cureaua de distributie
- daca tot schimb fuliile o sa schimb si raportul lor, momentan sunt la 1.59 (113mm fulia de pe arbore si 71mm cea de pe SC) si efectele SC-ului se simt mai bine la ture mari decat la ture mici deci presupun ca nu am destule ture la SC
cam asa ceva ar rezulta si din harta de eficienta
2500rpm motor ar trebui sa genereze 4000rpm la SC (fara sa iau in calcul alunecarea curelei -> deci mai putin cu siguranta) iar cei 4000rpm dupa cum se vede mai sus sunt undeva la inceputul hartii de eficienta .... deci vreau sa trec la un raport de minim 2
in rest ... instalatia rezista ...am facut vreo 7-800km fara alte suprize ...