deeci
, eu nu sunt prodrive si nu am buget sa desfac motorul la fiecare 2000km ... si la 20k mi se pare mult.. targetul e 50-60k
nu am buget nici de dry sump, adica daca chiar as vrea probabil ca ar fi dar pur si simplu sunt convins ca se poate si fara ...
intradevar cuzinetii sunt cu suprafata mica, chiar si la biele unde ar mai fi cativa mm nu inteleg de ce nu se fac mai lati ... anyway ... problema o consider a fi din combinatia pompa 12 mm si ulei 15W50
inca citesc balarii pe aceasta tema, nu sunt hotarat in ce directie sa o iau
variante/teme de gandire momentan ar fi:
- revenire la pompa de 11mm cu ceva shaibe pe supapa de bypass si eventual ulei gen 15W50
- pompa de 12mm cu clearance mai mare la cuzineti, shaibe pe bypass si eventual ulei gen 10W40
- alt ulei ?
- se aplica si la 11 mm si la 12mm: modificare pompa de ulei astfel incat bypass-ul sa nu intoarca uleiul in aspiratie, ci scos pe ceva traseu extern care merge in baie, traseu cu "robinet" astfel incat sa pot regla usor presiunea de bypass