Am mai apucat sa testez un pic zilele astea noua combinatie anvelope / swaybars si in general pare un pas inainte.
Adica dupa intrarea pe viraj intradevar masina sta mai bine si parca se poate accelera mai rapid/mai tare comparativ cu "inainte". Vreau oricum sa testez si cu swaybar-ul spate pus pe setarea soft sa vedem ...
Ce nu prea imi place in schimb (desi ma voi obisnui ce sa faci
) si cred ca este de la anvelope (sau swayuri spate ?) : pe franare brutala in linie dreapta (de la 160 sa zic frana brutala) sau pe franare brutala pe intrare in viraj - deci cu rotile bracate - masina are un soi de feeling usor instabil - ca si cum franezi pe ceva moale si se balanseaza usor stanga/dreapta ...
Nu stiu sa explic altfel dar tin minte clar ca pe vechile mele vredestein ultrac sessanta franarea ca era in linie dreapta ca era pe viraj era cumva liniara si fara balansuri si chestii ...
Sa fie oare de la talonul anvelopelor ? Stiu ca cel de pe vredestein-uri era mult mult mai rigid decat cel de pe michelin-uri, chiar ma uitam la montarea michelin-urilor ce talon moale au ...