Pai si daca ar fi sa mergi pe strategia OEM subaru, in momentul in care modifici AVCS-urile (si nu prea exista tuner cat de cat care sa nu ajusteze si partea asta) automat ar trebui ajustat in aceeasi directie si EOI (unde nu prea se mai ajusteaza ...
)
Se vede si pe tabelele oem ca pe zona de intake advance maxim au EOI-ul adus mai devreme cu undeva dublul valorii avansului de pe intake.
Si cam acelasi lucru l-am facut si eu pe zona respectiva, am avans pe intake cu 10 grade mai mare - am scazut EOI-ul cu 20 de grade plus am scazut mai puternic EOI-ul pe zona de cruise (low load/low rpm) pt. a fi sigur ca se injecteaza pe supapa inchisa ... more or less
Am testat si mai testez diverse valori - am pornit initial in pasi mici - si pe un interval destul de mare in jurul valorilor OEM nu am vazut/logat modificari majore de comportament. La limite am observat mers sacadat/AFR lean si consum mare ... degeaba
Valoarea optima este clar ca va necesita mult timp pt. teste/logare/verificare ... cu valorile din al doilea tabel/in configuratia mea am observat undeva spre/sub 10% imbunatatire la consum in aceleasi conditii de condus. Sunt curios daca pot replica maine comportamentul si pe alta masina / alt sofer sa ma asigur ca nu este just in my head