Multumesc,
Pai sa trecem la treaba. Am cateva probleme despre care as dori sa va intreb.
1. Pentru cei care stiu masina de mult, in urma tuningului iar aici ma refer cred ca mai ales la tobe, este normal sa stea check-ul aprins ? (Explicatia fostilor proprietari este ca sta din cauza tobelor. Eu am urmarit cu atentie postarile lui Sebastian si ale celorlalti cu masina pe dyno la racing code si am vazut ca check-ul era stins.)
2. In urma experientei idelungate si de necontestat a userilor acestui forum si mai ales a lui Sebastian, as dori sa va intreb ce kit de ambreaj se recomanda si de unde se poate achizitiona acesta repede si fara probleme. Masina nu da semna clare de patina dar pur si simplu il simt ca nu sta la locul lui asa cum ar trebui. Mi-as dori sa-l schimb fara ezitari, ca sa stim de la ce punct plecam.
3. Suspensia "crancane" in sensul in care la schimbare de nivel da senzatia ca s-ar "aseza" pe amortizoare. Din studiul meu pare a fi o problema destul de comuna si mi-ar face placere sa stiu parerile voastre plus recomandari inspre ce ar fi cel mai bine de facut in asemenea situatii. (ce piese, de unde, etc.)
4. Uleiuri : motor + cutie + diferentiale . Stiu ca masina acum merge la motor cu motul 15W40, despre restul nu am nici cea mai vaga idee cand au fost schimbate si daca au fost schimbate, motiv pentru care in viitorul apropiat le consider prioritati .
Va multumesc anticipat pentru eventualele raspunsuri, si vreau sa mentionez ca comunitatea Subaru Fan Club incepe usor usor sa fie o librarie de cunostinte care ii ajuta pe incepatori extraordinar. Sper ca in scurt timp sa pot contribui !