1. Flansele de amortizor sunt cele cu pricina? Poti sa pui de serie sau sa le schimbi cu unele de grupa N. Acum sunt originale?
2. Trebuie sa verifici pompa de ambreiaj si cilindrul receptor de la cutie, apoi ambreiajul la rulment si placa de presiune.
3. Probabil ca daca aveai abtibildele unui alt tuner puteai obtine si pana la 8.8 la timp... Tind sa cred ca a fost ceva destul de aproape de realitate acel 11.7. De fapt cam asta e timpul estimat.
1 Saptamana asta o sa desfac sa vad exact ce flanse sunt, ideea este ca la denivelari bate atat pe spate cat si pe fata...masina am urcat'o pe elevator totul pare in ordine..nici un sunet la diferential, plus ca sunetul nu dispare nici cand este pe liber deci nu cred ca are legatura cu transmisia.
2 Mecanicul fratelui meu mi-a recomandat la fel...urmeaza o operatiune deloc placuta daca trebuie sa desfac cutia
3 Am atat abtibildele Racing Code cat si cele de la Exelixis cu care colaboreaza fratele meu, cei drept foarte micute nu prea ies in evidenta!
) lasand gluma, vina este in mare parte a mea, am venit total nepregatit...deci acum daca era 11.7 12.7 13.3...nu mai conteaza, eu pana la tulcea nu facusem nici o plecare cu masina, atunci a fost prima data! In timp vom vedea, inainte de toate vreau sa fie masina 100% verificata si pregtatita.
[/quote]