Forester Diesel MY2010
Subaru club Romania

Forester Diesel MY2010

MihaiFlorescu

  • *
  • 14035
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Forester Diesel MY2010
« Reply #140 on: April 06, 2017, 12:46:02 PM »
Eu aici ma duc maine sa las ceva la facut: https://www.facebook.com/CSLCustom/?fref=ts
Daca vrei sa intreb ceva specific, sa-mi zici.

Aldos

  • 276
Răspuns: Forester Diesel MY2010
« Reply #141 on: April 10, 2017, 13:54:13 PM »
Va multumesc pentru recomandari !
Mihai, as fi inetresat de un pret pentru o vopsire in camp electrostatic pentru un set de jante de otel de 16 ".
« Last Edit: April 10, 2017, 13:55:46 PM by Aldos »

MihaiFlorescu

  • *
  • 14035
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Forester Diesel MY2010
« Reply #142 on: April 14, 2017, 10:57:45 AM »
Mi-a zis Dani 350 lei pentru table pe 16 daca e Subaru trimis de cunoscuti. Probabil o vopsea standard. Asta nu am mai intrebat.

Aldos

  • 276
Re: Forester Diesel MY2010
« Reply #143 on: July 18, 2017, 14:46:57 PM »
Multumesc cu intarziere pentru raspuns !
Nu am mai intrat pe aici in ultima vreme.

In alta ordine de idei, am facut o verificare inainte de concediu.
Aprox 148000 KM la bord, nicio problema.

Toate bune !


Foreste

  • *
  • 1937
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Re: Forester Diesel MY2010
« Reply #144 on: July 21, 2017, 11:37:52 AM »
Kipirap, kipirap!...  O0
Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste

Aldos

  • 276
Re: Forester Diesel MY2010
« Reply #145 on: April 19, 2018, 10:31:21 AM »
A trecut ceva timp si m-am gandit sa mai postez si eu ceva, nu de alta dar se duce threadul in jos !:)
Prea multe noutati nu sunt.
Am ajuns la aproape 160k km.
Am trecut pe Amsoil, si pana acum sunt multumit. Din punctul meu de vedere, este mai ok decat ultimul Motul (parca X-clean FE era), pe care il "manca" cu mare voiosie. Nu am mai avut consum de ulei de cand am schimbat motorul pana la acest "FE".
Sunt la a doua inlocuire de bara spate in ultimele 6 luni, dupa lovituri in spate, ambele la trecere de pietoni.
Incep sa ma cam satur de faze din astea ! :)
In rest, masina este ok si sunt multumit de Subaru.

Cineva cu Diesel automat pe aici?
Am intalnit un posesor de agregat automat care este foarte nemultumit !
Are tot felul de probleme.
Toate bune !

cristibna

  • *
  • 724
  • FUN
Re: Forester Diesel MY2010
« Reply #146 on: April 19, 2018, 10:35:35 AM »
Pune cui de tractare in spate si nu mai schimbi bara :D
2018 Subaru XV 2.0
2016 Honda NC750x DCT
ex 2004 Subaru Forester 2.0X

Aldos

  • 276
Re: Forester Diesel MY2010
« Reply #147 on: April 19, 2018, 10:59:24 AM »
Asa ar trebui.
Dar ultima data, m-a lovit in timp ce vira la stanga. :)
Ar fi trecut pe langa cui.
Plus ca daca se infige tare, iti deformeaza suportul de sub bara, asa ca nu stiu daca e o mare afacere nici cuiul de tractare.

Re: Forester Diesel MY2010
« Reply #148 on: April 19, 2018, 11:37:46 AM »
Nu e ok sa montezi carlig de remorcare ca si protectie la impact.... este prins de lonjeroane si daca vine vreun "meserias" cu destul avant strambizeaza toata masina.Asa macar distruge bara si indoaie putin tabla.....asta la un impact cu viteza mica

Aldos

  • 276
Re: Forester Diesel MY2010
« Reply #149 on: August 26, 2018, 15:17:08 PM »
Salutare.

Dupa o perioada de "tacere", m-am gandit sa va povestesc "aventura de vacanta".

Dupa cum am vazut ca este "moda", am mers si noi anul acesta in Halkidiki.
Toate bune si frumoase, ajuns acolo cu bine dupa un drum de 12 ore, cazare faina, marea peste drum !
Asta dupa ce am schimbat placutele de frana si niste oringuri de la pompa de vacuum.

La intoarcere insa, pe centura orasului Salonic, a cedat furtunul dintre intercooler si turbina !
S-a rupt in partea de jos, unde se face racordul cu turbina.
Sambata la pranz, toate service-urile si magazinele inchise.

Norocul meu a fost ca m-a ajutat tipul de la care am inchiriat casa, care a sunat la un mecanic din Salonic si mi-a trimis adresa.
Am ajuns cu chiu cu vai la service (cativa kilometri, din fericire), mai prin vorbe, mai (mult) prin semne, le-am spus ca eu cred ca este furtunul cu pricina (nu stiam exact in acel moment).
Au urcat masina pe elevator si intr-adevar furtunul cu pricina era rupt.
Nu il aveau (erau un service de cartier) si nici de unde sa il iau.
Dupa ce au sporovait ei ceva acolo, au gasit un manson, dintr-un furtun mai gros, pe care l-au montat cu 2 coliere intre futun si turbina.
Toata "ingineria" a durat 15-20 de minute si m-a costat... 20 EUR !

Si uite asa am venit eu cale de 650 km, pana acasa, cu mansonul pus de greci !
Acum, de frica sa nu sara ala de acolo, am mers cu grija, fara accelerari bruste, fara sa o turez prea tare si cu max 140 km/h.
Drept dovada, consumul mediu a fost de 7 l/100 km.
Cu toate astea, masina a mers foarte bine (parca mai curat decat inainte).
Eu cred ca nu s-a rupt asa dintr-o data, ci era fisurat de mai mult timp.
Mi se parea mie uneori ca la accelerare pierd din putere.

Intrebarea este acum, gasesc un furtun din ala, eventul din silicon ?
Am asa o retinere sa cer pret la SMT, avand in vedere faptul ca este cred cel mai lung furtun pe care il are masina asta (pleaca de sus de la intercooler si se opreste la turbina).




Re: Forester Diesel MY2010
« Reply #150 on: August 26, 2018, 16:19:46 PM »
Dacă nu mă înșel, furtunul are codul 21869AA170 sau 21869AA130 și l'am găsit la ~300ron.
Ceva aftermarket va trebui tăiat la dimensiuni, nu cred să găsești la fix

andea79

  • *
  • 4032
Re: Forester Diesel MY2010
« Reply #151 on: August 26, 2018, 16:48:17 PM »
la toate diesel-urile crapa furtunul ala intr-o veselie si lumea insista sa cumpere chestia scumpa si proasta dar originala... totusi nu vi se pare ceva ciudat? :)

RLX

  • 140
Re: Forester Diesel MY2010
« Reply #152 on: August 26, 2018, 17:56:09 PM »
Eu inteleg ca este vorba de celalat furtun, care nu este chiar un furtun, este o teava de plastic, intre intercooler si turbina, nu cel scurt dintre intercooler si motor.
« Last Edit: August 26, 2018, 19:39:52 PM by RLX »

Foreste

  • *
  • 1937
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Re: Forester Diesel MY2010
« Reply #153 on: August 26, 2018, 19:17:08 PM »
daca e vorba de piesa din attach, pretul oficial bate spre 200 EUR.
Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste

Aldos

  • 276
Re: Forester Diesel MY2010
« Reply #154 on: August 26, 2018, 19:30:00 PM »
Salut Foreste.
Da, ala e !
Nici eu nu prea cred ca gasesc ceva in afara de original, dar nu strica sa incerc.
Ai cumva un cod, sa stiu ce caut? (Later edit: am vazut dupa ca numele pozei este codul de piesa !)
Multumesc.
« Last Edit: August 26, 2018, 19:35:02 PM by Aldos »

Foreste

  • *
  • 1937
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Re: Forester Diesel MY2010
« Reply #155 on: August 26, 2018, 19:48:45 PM »
14459AA630, inlocuit de 14459AA631, inlocuit de14459AA632
e in jur de 130 EUR si daca mai adaugi transport, nush daca mai merita efortul.
Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste

Aldos

  • 276
Re: Forester Diesel MY2010
« Reply #156 on: August 26, 2018, 21:10:10 PM »
Mda, cam asa este.
Am gasit la arabi, cu 97 USD.
Nu merge nimeni in vacanta pe acolo?  :)
« Last Edit: August 26, 2018, 21:15:51 PM by Aldos »

Xander

  • 1287
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: Forester Diesel MY2010
« Reply #157 on: August 27, 2018, 14:25:36 PM »
@Andea79 explicatia e simpla, pentru ca asa a calculat producătorul. Am avut si eu probleme cu cel înainte de intercooler si de după, si am incercat cu coliere sport si cot de silicon. Cel de silicon după ic  nu se umfla corespunzător în funcție de încărcarea filtrului si forțează în IC si in coliere. Masina trage mai bine pana începe să scape.
@Aldos ,ca un pățit iti recomand originalul.Sunt presiuni mai mari decât va imaginati si siliconul balon nu ajuta la variațiile plin/semi-gol date de dpf. Originalul se mărește/micșorează treptat.
Cel mai afectat la diesel cand scapă presiune este dpf-ul, se încarcă prost si nu se regenereaza  corespunzător, turbina incepe sa fluiere la anumite grade de încărcare ale dpf.  Succes!
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Re: Forester Diesel MY2010
« Reply #158 on: August 27, 2018, 14:32:48 PM »
Ai urmarit si masurat variatia de volum a furtunurilor ?
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Xander

  • 1287
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: Forester Diesel MY2010
« Reply #159 on: August 27, 2018, 14:55:10 PM »
@Wrangler, evident ca nu. Doar ca lagul din pedala la regenerare si dupa iti da de bănuit. Probabil ca dacă îi modifică si softul o sa fie ce trebuie.
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20