Forester Diesel MY2010
Subaru club Romania

Forester Diesel MY2010

Aldos

  • 276
Răspuns: Forester Diesel MY2010
« Reply #100 on: August 24, 2015, 11:49:49 AM »
Drumul este DJ 102L.
Acum am vazut ca si Foreste a trecut pe acolo: http://www.subarufanclub.ro/forum/index.php?topic=1229.0
Spre norocul meu, ieri nu a plouat :)

Aldos

  • 276
Răspuns: Forester Diesel MY2010
« Reply #101 on: October 15, 2015, 22:54:54 PM »
Am o intrebare pentru voi:
aveti idee de uinde pot achizitiona "bucse brat bascula fata spre spate" eventual OEM la un pret decent ?
Nu vreau sa spun cat costa la SMT un set de bucse din astea !
Multumesc.

Foreste

  • *
  • 1937
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Răspuns: Forester Diesel MY2010
« Reply #102 on: October 16, 2015, 02:11:19 AM »
uite-te aici si vezi care e P/N care se potriveste piesei.
http://parts.subaru.com/a/Subaru__/49228816__6025309/FRONT-SUSPENSION/S11-200-01.html

poate te ajuta asta ca nu imi dau seama ce anume cauti.
Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste

marr

  • 2255
Răspuns: Forester Diesel MY2010
« Reply #103 on: October 16, 2015, 08:33:41 AM »
....
aveti idee de uinde pot achizitiona "bucse brat bascula fata spre spate" eventual OEM la un pret decent ?
Nu vreau sa spun cat costa la SMT un set de bucse din astea !
....

Le-am schimbat eu anul trecut.
Am scris aici: http://www.subarufanclub.ro/forum/index.php?topic=1731.msg60431#msg60431

Din cate vad ca am scris acolo, m-au costat 185 lei ( 2 buc.).
Nu stiu de unde le-au achizitionat cei de la Trakia Sibiu, dar sigur nu de la SMT ....
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

MihaiFlorescu

  • *
  • 14037
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Forester Diesel MY2010
« Reply #104 on: October 16, 2015, 09:34:35 AM »
Fa rost de cod si intreaba la AlPadrino. Eu am fost uimit de ce preturi mici au avut pentru piesele originale.

Aldos

  • 276
Răspuns: Forester Diesel MY2010
« Reply #105 on: October 19, 2015, 10:29:10 AM »
Multumesc pentru sugestii.

Marr: tu ai pus bucse OEM sau aftermarket?

Foreste: din cate vad, codul piesei este 20204AG01B.
 Mihai: multumesc, intreb si la AlPadrino.

marr

  • 2255
Răspuns: Forester Diesel MY2010
« Reply #106 on: October 19, 2015, 11:44:34 AM »
Din cate stiu - aftermarket.
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

Foreste

  • *
  • 1937
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Răspuns: Forester Diesel MY2010
« Reply #107 on: October 19, 2015, 14:28:21 PM »
http://parts.subaru.com/p/BUSHING-TRANSVERSE-LINK-REAR/49229113/20204AG01B.html

185 lei iar in link sunt ... 11.2 USD??
Ia netul la puricat ca e diferenta mare daca e P/N ala.

l.e.
Acum am vazut ca e 169 lei fara transport extern (wtftm!!!) la Radacini. Adaos de nababi!
Ia uite aici: http://www.amazon.com/Genuine-Subaru-Outback-Control-Bushing/dp/B00BYA38NQ
« Last Edit: October 19, 2015, 14:35:16 PM by Foreste »
Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste

Aldos

  • 276
Răspuns: Forester Diesel MY2010
« Reply #108 on: October 19, 2015, 15:53:25 PM »
Merci Foreste !
Am o cunostinta in USA.
Poate n-ar fi rau sa incep sa aduc piese pt  Subaru de acolo.
Cred ca as iesi mai ieftin cu tot cu transport.
Momentan, o sa vad cum rezolv problema.
Nu stiu cine le face pe cele OE.
Am gasit unele Yamato la un pret decent.

Aldos

  • 276
Răspuns: Forester Diesel MY2010
« Reply #109 on: October 23, 2015, 14:38:19 PM »
Am schimbat caseta de directie.
Bineinteles, pe garantie :)
Toate bune !

Răspuns: Forester Diesel MY2010
« Reply #110 on: January 03, 2016, 20:01:26 PM »
Salut!
Am fost azi cu Forester-ul pe o distanta de 100km, temperatura fiind de -9 grade C. Cand am ajuns acasa am observat ca unul dintre stropitoarele de la faruri a ramas blocat in afara. Ma gandeam ca a inghetat. Am turnat apa calda peste el si am incercat sa curat mai mult parbrizul cu lichid de spalare, stropitoarele de faruri pornind automat ca de obicei. Dupa mai multe incercari am observat ca tot nu a intrat pana la capat in interior stropitorul. Am zis sa nu fortez si sa nu umblu la el si sa astept sa treaca gerul asta. Si lichidul care il am acum in sistem a inghetat instant pe parbriz si pe faruri. Pe masina mea nu am apucat sa pun ceva de calitate cum ar fi cel de la MOTUL, am pus de la MOL (-20 grade spun ei ca rezista) fiind in graba, dar nu recomand la nimeni produsele lor, sunt apa cu parfum !
Acum va cer parerea ce sa fac mai departe ?
Multumesc frumos pentru raspuns.
Forester XS 2.0 2008 MT

Forester

  • 3118
  • The other right!
Răspuns: Forester Diesel MY2010
« Reply #111 on: January 03, 2016, 20:17:34 PM »
Desi nu e locul aici, pe scurt: cel mai probabil nu are de a face cu lichidul de parbriz, ci cu mizeria de pe drum. Probabil cu timpul s-a strecurat cate putin mizerie inauntru si a inceput sa culiseze mai greu, pana a ramas blocat in afara. Am patit-o si eu. Trebuie curatat cu atentie si spalata mizeria de acolo, apoi gresat cu ceva.
Ford Kuga FHEV AWD ST-Line X 2024
Ex Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Fab

  • 794
Răspuns: Forester Diesel MY2010
« Reply #112 on: January 03, 2016, 20:33:19 PM »
Mi s-a intamplat si mie acum ceva timp acelasi lucru. L-am impins la loc cu mana, insa nu a intrat pana la capat. Fiind frig, l-am lasat asa, iar cand s-a incalzit a revenit la normal.

celalalt

Răspuns: Forester Diesel MY2010
« Reply #113 on: January 03, 2016, 20:35:38 PM »
Degeaba pui lichid de -20° daca mai ai zeama de vara.Nu se amesteca si ingheata cel vechi.Eu am patit asa.Aveam garla pe faruri si nimic pe parbriz....

Răspuns: Forester Diesel MY2010
« Reply #114 on: January 03, 2016, 21:53:34 PM »
Va multumesc pentru raspunsuri. Primul meu post pe forum seara aceasta ! :D
Va recomand la toti Motul pentru spalat parbrizul iarna. Are culoarea albastra si e vascos ceea ce ii confera o rezistenta la inghet mai mare.
O sa astept sa se incalzeasca afara ca sa intre la loc spalatorul.
Am avut norc astazi ca nu a nins si a fost doar viscol. La parbriz nu a iesit lichidul decat dupa vreo 30 de minute de mers.
« Last Edit: January 03, 2016, 21:56:24 PM by Pedro5d »
Forester XS 2.0 2008 MT

celalalt

Răspuns: Forester Diesel MY2010
« Reply #115 on: January 03, 2016, 21:59:37 PM »
Si ala de 6 lei 5l e bun.La -18° nu a inghetat.

UXE

  • 1741
Răspuns: Forester Diesel MY2010
« Reply #116 on: January 03, 2016, 22:08:30 PM »
Ala de 6 lei e 15 lei acuma..    jepcari! 
Eu in fiecare an, cand se face lichidarea de stoc prin supermarketuri cam prin martie, imi cumpar sa am pentru iarna urmatoare.  Cumpar mai multe bidoane pentru ca il folosesc si vara si ajunge la pret cam la 2 lei.  Chiar nu vad logica sa dau 15 lei sau 6 lei in sezon cand pot sa il iau de (minim)  3 ori mai ieftin.    Tot ce e in bidon de 5l la -20 de grade e la fel, nu conteaza firma. 

Xander

  • 1287
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Răspuns: Forester Diesel MY2010
« Reply #117 on: January 04, 2016, 00:43:09 AM »
Confirm acelasi comportament.
 Mentionez ca la cald intra inauntru singur dar la rece nu.
Este prima iarna cand patesc asa ceva si am prins temperaturi mult mai scazute cu masina fara sa intampin asemenea probleme.
Nu are a face cu lichidul de parbriz.
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

Răspuns: Forester Diesel MY2010
« Reply #118 on: January 04, 2016, 10:43:53 AM »
lichidul de -20 de grade ingheata la -10-12 grade...mai ales cel de 5-10 lei per tona  :)
cand da frigul e bine sa iti iei unul de firma, Motul, JetX chiar si Petrom si sa il pui in vas. Daca mai ai inca din cel de vara, se amesteca si atunci ai protectie la temperaturi sub 0 grade. Apoi vezi de care folosesti, conteaza si daca  masina e tinuta afara sau in loc acoperit, garaj, parcare subterana...
Eu toamna consum cat de mult posibil din cel de vara si pun din asta la 8 lei. Apoi inainte de a da frigul, gen acuma inainte de rev, am completat cu Jetx sau Motul. Motul pun cand primesc de la Pol bonus pe langa uleiul comandat. Fac de 15 ani la fel si nu am avut niciodata probleme la niciuna din masinile familiei.
Forester my09 4Q

Pateo

Răspuns: Forester Diesel MY2010
« Reply #119 on: January 04, 2016, 10:45:49 AM »
Am schimbat caseta de directie.
Bineinteles, pe garantie :)
Toate bune !

Ce "simptome" ai avut cand ai decis sa schimbi caseta de directie?
Mie de la service mi-au recomandat sa o schimb pentru ca la viraj complet are niste smucituri in volan.
Am facut testul in parcare la Auchan si a avut aceste simtome dar cand l-am repetat singur nu a mai avut, nici in trafic nu am probleme.