Am fost eu azi.
Cam slaba organizarea. Locul unde te inscriai era la 200 m de locul unde se pleca la test, iar intre ele cam era noroi. Traseul de test se parcurgea in maxim un minut, si nu era decat teren cu noroi si pietris. Pe acest imens traseu se facea o tura cu soferul lor, si maxim 2 ture cu clientul. Sincer ma asteptam la o amenajare mai buna, care sa demonstreze cu adevarat capacitatile 4x4 ale masinilor, cat si o portiune unde sa se poata merge macar cu 100 km/h, sa simti ceva, nu cu 30 km/ h ca aici. Alta problema, cand m-am inscris, mi s-a spus ca toate masinile sunt diesel, dar cu putin timp inainte de test am aflat ca exista si un Forester pe benzina. Si asa ajungem la urmatoarea problema: nu se putea face drive-test decat cu un singur model, o singura data.
La terminarea testului, am vazut ca unii primeau o punga de hartie cu obiecte promotionale, dar atat eu cat si frate-miu sau prietena lui nu am primit nimic. Si nu neg ca mi-as fi dorit si eu un tricou sau o sapca Subaru.
La drive-test, clientii erau tratati la repezeala, nici macar scaunul si pozitia de condus nu mi le-am putut regla calumea.
O mare bila neagra primeste domnul Andrei Taflan, cu care s-a nimerit sa fac drive-test-ul. Acest domn de mare valoare, mi-a demonstat el cu ce viteza parcurge traseul, dand dovada ca habar nu are sa controleze schimbarile de mase ale masinii in viraje, astfel ca dupa ce intra in derapaj controlat, in loc sa parcurga virajul frumos in glisada, el incerca sa redreseze, mult mai deveme decat era necesar, si scapa masina de sub control, adica manevra directia si acceleratia mai mult decat trebuie, astfel ca masina incepea sa derapeze in cealalta parte. Foarte distractiv. La inceperea testului, acest domn ma invata sa schimb treapta 1 de viteza de indata ce am plecat de pe loc, adica sub 1500 rpm (!). Primele viraje le-am parcurs mai incet, si am marit treptat ritmul, deoarece nu eram obisnuit cu masina. Intr-un viraj am intrat un pic mai tare, si am iesit de pe traseu cu 1/2 m, atingand conurile de plastic care delimitau traseul, dar nu m-am blocat, si nici nu m-am oprit, ci am schimbat in treapta 1 si mi-am continuat traseul. Consider ca e absolut normal sa se intample asa ceva, atunci cand se testeaza limitele unei masini, pe un traseu. Daca as fi avut ocazia sa repet macar 2 ore, situatia ar fi fost cu totul alta. La cele intamplate, acest mare pilot a simtit necesar sa comenteze: "Sa invatam sa mergem intai corect, si dupa aceea tare", la care nu stiam daca sa rad in hohote sau sa ma enervez de tupeul lui, stiind cum condusese mai devreme. Pai la cum am vazut ca le are, cred ca el iesise de pe traseu de cel putin 100 de ori, pana sa se poata obisnui cu masina si traseul, ca sa nu se faca de "caca", la eveniment. Pe moment nu i-am zis nimic, din respect pentru fratele meu si prietena lui, care se aflau in spate, si cu care iesisem la distractie, nu la nervi. Dar nici nu am mai avrut vreo placere la continuarea traseului, asa ca am mers incet si mi-a parut rau ca am facut 2 ture, nu doar una, pentru ca imi doream sa se termine cat mai repede, abtinandu-ma cu greu sa nu ii zic ceva de dulce.
Poate citeste si stimabilul domn sau organizatorii pe aici.
In aceeasi ordine de idei, ii dau domnului Andrei Taflan lectii de condus la orice ora vrea dansul, contra cost desigur.
Tot despre acest domn pot sa va mai povestesc ceva: in urma cu multi ani, cand eram student la ASE, imi doream foarte mult (si nu neg ca imi mai doresc si azi, la peste 10 ani de atunci) sa lucrez la o revista de profil auto (desi, citind revistele romanesti, ma cam scarbesc vazand articolele cu "dedicatie", din care iese castigatoare masina care trebuie, si lipsa de profesionalism a celor care fac testele/ scriu articolele, parca m-as gandi de 2 ori inainte sa ma bag la asa ceva, eu fiind un om cu principii). Ei bine, atunci, in studentie, am aplicat la revista Autoshow, pentru un post de redactor. Din nefericire, cel care m-a sunat a fost tot domnul Andrei Taflan, care m-a invitat la un interviu. Fiind in perioada de sesiune, i-am spus ca vin cu mare placere, dar in aproximativ 2 saptamani, cand voi fi terminat sesiunea. Acesta mi-a raspuns ca va reveni cu un telefon dupa ce vor trece cele 2 saptamani, lucru care bineinteles ca nu s-a intamplat.
Sa nu inteleaga cineva ca cele intamplate azi mi-au stirbit cu ceva pasiunea fata de Subaru. Nici vorba. N-are legatura constructorul de masini japonez cu romanasii nostrii dealeri & co..