Subaru Forester 2006 recent cumparat! vis devenit realitate cu greu :)
Subaru club Romania

Subaru Forester 2006 recent cumparat! vis devenit realitate cu greu :)

Salutari catre toata lumea,

Numele meu e Razvan, sunt stabilit din Timisoara de origine din Resita si tocmai mi am vazut visul de a avea un Subaru indeplinit.

Subaru Forester 2006, 2.0 benzina, 158cp.

Masina de firma, 220.000km cu niste probleme care sper eu sa le pot rezolva. Asta e tot ce mi am putut permite din pacate, dar asta e, sper sa pot sa o readuc pe linia de plutire.

Problemele masinii:

- amortizoare spate scurse (low rider pe spate)
- huruit si bataie spate (anvelope iarna, posibil rulmenti sper sa nu fie din cardan ceva)
- bielete antiruliu fata
- motor cu mici intreruperi (bujii neschimbate niciodata)
- ambreiaj destul de tare fata de alte masini
- trapa nefunctionala

Daca ma puteti ajuta cu niste pareri si sfaturi pentru problemele expuse as ramane recunoscator.

« Last Edit: June 21, 2012, 10:17:24 AM by MihaiFlorescu »

Mihai.impreza

  • 733
  • Subaru impreza 1.6 TS
Te salut si bine ai venit!!!! ;D,incearca sa ii faci o revizie completa la masina,pentru ca conteaza foarte mult(se schimba mersul masini)......si 220.000 de km nu in inseamna foarte multi km la zubaru,avem chiar exemplu pe forum o impreaza 1.6 care are vreo 600.000 km!!!!si in afara de consumabile si revizi la timp nu au fost alte costuri la motor!!!!!a si un sfat foloseste numai ulei bun(Motul)!!!
« Last Edit: June 21, 2012, 07:56:49 AM by Mihai.impreza »
Nu stii - te invat, nu poti - te ajut, nu vrei - TE OBLIG! :)))

MihaiFlorescu

  • *
  • 14044
  • Life is too short to drive a boring car!
Sa o stapanesti sanatos! Bun venit!

Mersi de sugestie!

Am vazut ca atunci cand era in garantie numai ulei Motul a fost bagat in motor... asta o sa bag si eu, cat despre bujii are cineva o recomandare (NGK...etc.) ? sau sa iau pe origine direct de la Subaru?


MihaiFlorescu

  • *
  • 14044
  • Life is too short to drive a boring car!
Din cate stiu la Subaru tot NGK iti pun. S-ar putea sa ma insel, dar oricum pune ceva pentru masina ta.

Salut!
Felicitari pentru achizitie! Poti sa pui citeva poze??
Cit a costat toata operatiunea??

clauedit

  • 294
  • impreza 06R
Tipul de bujii recomandate pentru Subaru - http://www.ngksparkplugs.co.za/catalogue/NGK%20Cat%201011%2072.pdf

NGK IRIDIUM ILFR6B

Mihai.impreza

  • 733
  • Subaru impreza 1.6 TS
Nu stii - te invat, nu poti - te ajut, nu vrei - TE OBLIG! :)))

Multumesc de sfaturi, am schimbat cele 4 bujii la Subaru in Timisoara... merge mai bine motorul.
Intre timp s a aprins martorul motor + cruise si i am facut o diagnoza cu o interfata generala la mine la service... codul este legat de sistemul de aer secundar, si anume electrovalva de pe partea soferului blocata mecanic pe inchis. Mergand la reprezentanta am facut si acolo un test, defectul este permanent si se pare ca o solutie primara este cea de curatare. A mai demontat cineva electrovalva sau poate sa ma ajute cu un tutorial sau un info tehnic?

mvilt

  • 109
Martorul motor + cruise e o problema eterna si misterioasa. Si eu mi-am luat aceeasi masina ca si tine si cum am luato am observat aceeasi problema.

Nu iti recomand sa incepi sa bagi bani in prostia asta pentru ca nu are nimic. Mie miau gasit la diagnoza P0032 daca imi amintesc bine adica sonda lambda. Am schimbato la SMT (mare prostie) cu 2000 lei si problema nu s-a rezolvat.

Am auzit ca se putea sa fie vinovat catalizator, ba senzorul de viteza de pe cutie, ba calculatorul masinii... sincer... Toate mi se par SF-uri pentru ca de problema asta nu am reusit sa scap, dau cateva chei si dispare natural. (la mine se manifesta doar la temp scazute).

Amortizoarele spate SLS la fel sunt o problema eterna, eu abia acum planuiesc sa le schimb cu niste amortizoare normale + arcuri normal. Mi-a gasit Boddo (de pe forum, care se ocupa de masina mea) amortizoare spate KYB + arcuri cu 580 (amortizor) + 380 (arcuri) per bucata. deci 960 lei cu totul dar macar asa nu crapa amortizorul in 30-40 mii km. Iti recomand sa le mariti si tu daca ai bani, oricum te scoti mult mai ieftin decat sa iei alte SLS-uri (1500-1700 lei bucata) si sa schimbi cu amortizoare normale fara sa schimbi si arcuri nu ai rezolvat nimic ca tot o sa iti atarne de fund masina.

Recomand sa iti schimbi toate uleiurile si antigelul si tot (inclusiv de servo, cutie si dif) pe mine m-au costat 760 lei de la Motul cu reducerea de Club Subaru.

Ambreiajul asa e la Subaru, dar te obisnuiesti. Vezi sa nu il patinezi ca il faci praf la 4x4 permanent.

Trapa si mie mai imi face figuri ca nu vrea intotdeauna sa se inchida, se inchide si se deschide ca are sistem anti-prindere si probabil i sa dus vaselina de pe sine si ea se chinuie cam mult si probabil are impresia ca e blocata de un obstacol. Trebuie sa o curat si rezolv problema.

Ca ulei de motor, dupa cum e descris si in carte baga 5-30 pentru vara sau 0-20 pentru iarna (dar vezi ca 0-20 e pana in temperaturi ambientale de 40 grade deci vara in ro nu merge cu el). Nu recomand sa bagi ulei mai gros de 5-30 ca ii maresti consumul aiurea fara nici un beneficiu real.

MihaiFlorescu

  • *
  • 14044
  • Life is too short to drive a boring car!
Ca ulei de motor, dupa cum e descris si in carte baga 5-30 pentru vara sau 0-20 pentru iarna (dar vezi ca 0-20 e pana in temperaturi ambientale de 40 grade deci vara in ro nu merge cu el). Nu recomand sa bagi ulei mai gros de 5-30 ca ii maresti consumul aiurea fara nici un beneficiu real.

Eu iti recomand sa bagi ce iti recomanda cei de la Motul.
Mihai, astept impresii la iarna dupa cateva mii de km sa ne spui daca a mancat uleiul sau daca se comporta ciudat motorul.

mvilt

  • 109
Motul recomanda acelasi ulei ca si in carte 5-30 ca all season si 0-20 e cel mai bun dar nu poti vara prin ro cu el.

Mersi de feedback, ca ulei o sa aleg Motul 5W30 iarambreiajul a fost schimbat la service cat era pe firma, kit original (nici nu cred ca am gasit aftermarket).

Cat despre amortizoare, am sa aleg si eu cele de la KYB, dar in privinta arcurilor nu stiu ce tip de arcuri sa aleg... banuiesc ca daca pun tot pe origine va sta la fel masina, deci imi trebuiue ceva mai tari...