OUTBACK 2.5i CVT
Subaru club Romania

OUTBACK 2.5i CVT

sco

  • 736
Răspuns: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #140 on: April 01, 2015, 12:41:47 PM »
Ajung eu si la poveștile alea cu Groupama...

nimeni

  • 116
Răspuns: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #141 on: April 01, 2015, 17:00:23 PM »
acum ca ai mentionat ....cred ca ar fi tare util un topic despre asigurari... (alliantz mi-a scazut 1% dupa un an fara nici o dauna...chiar daca evident valoarea masinii a fost redusa....)

sco

  • 736
Răspuns: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #142 on: April 01, 2015, 19:42:31 PM »
Secsi :D


celalalt

Răspuns: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #143 on: April 01, 2015, 22:51:17 PM »
Sad.

sco

  • 736
Răspuns: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #144 on: April 06, 2015, 22:03:36 PM »
De martea trecuta e tot in service... sad :(

sco

  • 736
Răspuns: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #145 on: April 10, 2015, 16:30:40 PM »
Marti am scos-o din service.

Arata mai bine ca inainte de accident.

Oglinda insa tot nu e rezolvata, din cate mi-a spus Tudor de la Tubman cei de la SMT nu mai rezolva garantiile decat foarte-foarte greu, nu raspund la telefoane, emailuri etc. Poate domnul Dsign ne poate spune ceva...

Imi expira oricum garantia intr-o luna, am prelungit-o cu inca doi ani, 1860 RON. Facuta prin CarGarantie Austria parca, mi s-a spus ca e un fel de CASCO tehnic, si ca austriecii astia sunt mai seriosi decat SMT. Sa vedem...

Cu ocazia schimbarii cauciucurilor de vara, am facut si un reglaj de directie, avea un pic de divergenta pe fata.

Si inca 3 probleme dupa ce am scos-o din service:

1. Senzorii de parcare spate sunt ametiti rau, cred ca necesita o reglare mai atenta.
2. La o zi dupa ce am scos-o din service am condus noaptea si am observat ca nu mai ard pozitiile pe spate stanga. Am mers ieri la Tubman si mi-au inlocuit becurile, amandoua erau arse :-\
3. Vechea problema cu intratul apei in masina pe la haion a reaparut, chiar si cu hayonul nou (masina a fost spalata inainte de a iesit din service si asa am vazut apa in masina dupa aia, la cateva ore). Am dedus ca singurul loc pe unde poate intra este pe la stopul de frana de pe hayon, care e tot cel vechi. L-au dat jos la Tubman si au pus o dublu-adeziva in loc de garnitura de cauciuc de dinainte, ramane sa vedem daca s-a rezolvat.

Asa incat acum astept oglinda noua pe garantie si o reglare de senzori de parcare.

Pana atunci, apa, paie si bataie. In garaj.

sco

  • 736
Răspuns: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #146 on: April 30, 2015, 12:38:48 PM »
Problema cu apa care intra in masina pe la hayon nu s-a rezolvat, chiar daca s-a pus banda aia dublu-adeziva (care era destul de subtire de altfel). Ieri, cum a plouat mai toata ziua, am gasit din nou apa in porbagaj, picurata de sus de pe ornamentele alea de plastic. Am desfacut ornamentele, apa cat cuprinde, inclusiv pe amplificatorul de antena... sper ca nu s-a stricat. Am lasat ornamentele demontante, iar cand am ajuns acasa am testat din nou cu furtunul cu apa pus direct pe stopul de frana de pe hayon. A intrat apa instantaneu aproape in masina. Urmatorul pas a fost sa usuc bine zona, dupa care am bagat un strat ca lumea de adeziv similar cu siliconul, transparent, polimer. N-am apucat sa testez realizarea, dar nu cred ca mai intra acum.

Ce designul ma-sii au facut japonezii de la Subaru? De ce n-au bagat din prima stopul sub un eleron, cum am vazut ca e acum la varianta 2015? Chiar si cu hayonul schimbat, practic nou-nout, tot intra apa...

Rusine...

sco

  • 736
Răspuns: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #147 on: October 14, 2015, 14:32:50 PM »
Solutia cu siliconul a functionat, din fericire.

In alta ordine de idei, am montat un Viper 5706v :). Am mai pus si remote start + modul de ridicat geamuri la armare. Totul merge OK pana acum, mai putin senzorul de soc, care merge ca pixul; nu prea merge decat daca lovesc in roata, in rest caroseria amortizeaza foarte mult si nu mai ajunge la senzor. Dar nu prea ma intereseaza.

In curand urmeaza ceva revizie, am deja 60.000 km pe bord. Cand se face mai frig. Si o sa ii pun si cauciucurile de iarna cu ocazia aia.

Motorasul de la oglinda sofer tot ala stricat e, nu s-a rezolvat nimic cu SMT, dar nici cu garantia extinsa... o sa pun o intrebare la Tudor in curand :)

Cam atat deocamdata de aici, dam legatura inapoi in studio.

VeNoM836

  • 263
  • https://www.hranitor-animale.ro/
    • Hranitor Animale
Răspuns: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #148 on: October 14, 2015, 17:02:56 PM »
Unde ai montat Viper ? Am o alarma viper cu pornire motor de pe fosta masina si tot astept software de Outback pentru DBALL2 ca sa o instalez. Practic prin DBALL2 se conecteaza direct la CAN-ul masinii.
2011 Subaru Outback 2.5i CVT
2017 Subaru Outback 2.5i CVT Sport

https://www.hranitor-animale.ro/

sco

  • 736
Răspuns: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #149 on: October 14, 2015, 23:15:31 PM »
La Cluj la un atelier cu care lucreaza Tubman. N-a fost nevoie de DBALL. Poate ca as fi putut evita modulul de ridicare geamuri, ar fi mers inchiderea trapei si poate multe altele, dar nu mi-a trebuit mai mult, cel putin nu deocamdata.

sco

  • 736
Răspuns: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #150 on: December 04, 2015, 09:44:11 AM »
Revizie la Tubman la 63.000 km si 42 de luni. 900 RON. Filtre ulei/aer/habitaclu, ulei Motul EcoClean 0W30. Plus un bec la numar pe spate. Plus schimbat cauciucuri. Rezonabil.

Sa speram ca o sa mearga treaba mai departe cu Tubman.

MihaiFlorescu

  • *
  • 14035
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #151 on: December 04, 2015, 11:01:40 AM »
Chiar ok pentru o reprezentanta.

sco

  • 736
Răspuns: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #152 on: December 04, 2015, 11:17:43 AM »
Chiar ok pentru o reprezentanta.

Reprezentata Ssangyong :)

Sese

  • 484
Răspuns: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #153 on: December 04, 2015, 12:30:09 PM »
Si uite asa, poate reusim sa ne schimbam parerea ca reprezentantele sunt scumpe si trebuie sa mergem acolo doar cand nu mai exista alternative.
Chiar am zis ca nu mai comentez subiectul dar am mai vazut pe forum pe cineva care a zis ca a platit pana in 800 de lei o revizie la o benzina si i s-a parut ieftin.
La noi, revizia aia ar fi costat 700 lei cu TVA cu piese originale, mai putin filtrul de habitaclu care e MANN. Cu ulei Motul, consumabile, verificare pe elevator, testare SSM3, curatare clapeta si TVA.

Nu stiu, e generala parerea proasta despre reprezentante sau e vorba doar de SMT si Subaru?

moguai

  • 2814
Răspuns: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #154 on: December 04, 2015, 13:33:57 PM »
parerea e doar despre SMT si doar ca sunt scumpi. pt ca meseriasi eu cel putin, consider ca sunt. si Dani de la receptie service este un om de nota 10.
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

sco

  • 736
Răspuns: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #155 on: December 09, 2015, 10:36:04 AM »
Stie cineva cum se pot repara mecanismele de pliere electrica la oglinzi? Sau poate gasesc mecanismul pe undeva? Ca nu cred ca pot rezolva problema la Tubman...

sco

  • 736
Răspuns: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #156 on: May 05, 2016, 12:26:45 PM »
Si tocmai a fost revizie la 4 ani si 70.000 km. Pe langa consumabile s-au mai schimbat discurile si placutele de frana pe fata, plus ceva bucsi tot pe fata.

Total damage: 2400 RON. A fost inclus si ITPul.

Revizia la TWIN MOTORS Cluj. Fostul Tubman.

A zis Tudor ca incearca sa aduca in showroom noul Outback si inca ceva, nu mai tine minte ce, Forester oare?

Motorasele de la oglinzile laterale au cedat amandoua. Sa vedem cat ma costa unele noi.

Plus ca trebuie sa schimb izolatia de pe capota de motor, ca mi-au mancat-o ceva rozatoare.

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Răspuns: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #157 on: May 05, 2016, 18:09:18 PM »
Un bun motiv de a-mi programa reviziile precum si alte lucrari prin Ardeal, in comparatie cu bucurestiul unde totul este x2 (mai putin atentia fata de client).
Apropos, pana si ornamentul din plastic de la stergatorul lunetei l-am comandat tot AKA intrucat ii consider implicati in a-ti solutiona problemele si totodata au preturi corecte (apropos, presuletele pe care mi le-au livrat a doua zi dupa ce le-am achitat sunt fabricate in Olanda...surprinzator, nu-i asa?).

Stau si ma-ntreb de ce la Bucuresti nu putem gasi aceleasi servicii corecte ca la Brasov si Cluj? In fine, poate sunt eu prea pretentios.

Multi Km cu bucurie sa ai!!!
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

sco

  • 736
Răspuns: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #158 on: May 06, 2016, 01:11:04 AM »
Mersi la fel Heliotropus.

Referitor la SMT, daca am inteles eu bine din ce imi zicea Tudor, majoritatea masinilor Subaru din showroomul SMT sunt ale celor de la AK... asa sa fie sau eram eu prea obosit?

sco

  • 736
Răspuns: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #159 on: May 06, 2016, 01:25:43 AM »
Ete ce poza si-au tras: