Hello @all, long time no see / hear...
Revin dupa o lunga perioada cu cateva informatii.
a) Inca nu am facut revizia la cutie si nici distributia, dar...
b) Am mers cu masina in concediu prin Europa si am avut ceva probleme...
c) 4 biciclete pe masina, mers prin Ungaria pe autostrada pana la 110 km/h, am ajuns la frontiera Ungaria / Austria unde trebuia sa oprim pentr contoale si deodata a inceput sa clipeasca cu rosu becul de temperatura lichid de racire... pret de un minut-doua cat am stat in coloana, initial am crezut ca nu vad bine si l-am ingnorat, pentru ca a doua zi, dupa inca o tura de vreo 600km pe autostrada in Austria / Germania sa patesc acelasi lucru de vreo 2 ori, o data la granita Austria / Germania, unde iarasi se faceau controale si era coloana si a doua oara dupa ce am coborat de pe autostrada undeva in Germania si am intrat prin orase, semafoare etc. Aici am oprit la o benzinarie si m-am uitat in vasul de expansiune, ieseau bule deasupra si daduse lichid pe dinafara nu cu mult inainte ca se vedeau urme pe exterior. In Austria temperatura pe autostrada era pe la 30-35, dar in Germania ajunsese deja pe la 20 si ploua, deci temperatura ambientala nu mai putea fi de vina. In plus, in Austria si Germania am mers tot cu 110 km/h din motiv de biciclete pe masina. Am ajuns la destinatie unde am lasat masina si am plecat mai departe cu bicicletele, urmand sa ma intorc dupa o saptamana si ceva sa o iau. Ceea ce s-a si intamplat. La intoarcere, fiind doar eu in masina si fara biciclete pentru vreo 600 de km i-am dat in goarna pana la 200 km/h si urmaream atent temperatura cu DashCommand, legat la un device PlxKiwi via wireless. N-a crescut mai mult de 99, si in general statea in jur de 94, pana la un punct cand erau ceva lucrari pe autostrada si a trebuit sa incetinesc pana pe la 70 km/h, cand au inceput iar problemele. Am iesit de pe autostrada dupa o vreme si am mers pe drumuri nationale, mai linistit si nu a mai urcat decat o data temperatura pana pe la 115, cand a inceput si becul din bord sa clipeasca, iar la un moment dat, la un semafor, a ajuns pana la 120, cand statea becul aprins constant, fara sa mai clipeasca. Am oprit, am lasat motorul sa se raceasca si am continuat fara probleme, si am ajuns la fel, fara probleme, pana acasa, la 2 zile dupa ultimul incident. De atunci am mai facut cateva drumuri prin zona si n-am mai avut probleme, temperatura nu depasea 96-98 de grade.
Din cate am mai citit pe ici, pe colo, pare o problema cu garnitura sau garniturile de chiuloasa.
Ce pareri aveti? Cat de grava e problema si cat mai pot umbla asa cu masina, avand in vedere ca cealalta masina e inca in service si nu pot sa duc Subaru pana cand nu o scot pe cealalta. La ce ma pot astepta?