probabil ca ai lipsa lichid si prin radiatorul de clima din bordul masinii -> trebuie sa incerci o aerisire a sistemului:
1. parchezi masina cu botul ridicat undeva astfel incat radiatorul sa fie punctul cel mai inalt al motorului sau macar pe loc drept
2. o lasi sa se raceasca de tot
3. desfaci capacul la radiator si completezi pana aproape sus - poti lasa 2-3 degete lipsa
4. pornesti motorul cu capacul radiator lasat deoparte si o lasi sa mearga asteptand sa iasa bule
5. cand te-ai plictisit sau apa incepe sa se reverse pui la loc capacul si o lasi sa se raceasca
6. back to step 2
(dupa ce s-a racit o sa scada din nou nivelul in radiator)
legat de inlocuire garnituri -> nush ce sa zic - ieftin este relativ si nu prea se impaca cu bun
(o inlocuire de garnituri facuta cum trebuie presupune si desfacerea blocului scurt pt. verificarea planeitatii la bloc si chiuloase, daca se desface blocul automat ar cam trebui schimbati cuzineti si alte garnituri plus cumparat prezoane plus ... adica se aduna ... iar varianta ieftina presupune desfacut chiuloase trantit alte garnituri in speranta ca ochiometric blocul si chiuloasele sunt ok , refolosit prezoanele stock ... si cu tupeu si risc maxim inainte
)
oricum fa prima data aerisirea - doar te poti distra singur cu ea - si apoi urmaresti daca la cald mai ies bule intr-o veselie si nivelul din radiator la rece ...