OUTBACK 2.5i CVT
Subaru club Romania

OUTBACK 2.5i CVT

Răspuns: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #20 on: October 04, 2012, 12:39:39 PM »
Destul de prietenos cu buzunarul... :)

E de la CVT.

Sunt curios daca in Bucuresti, in orele de aglomeratie maxima, ramine la fel de prietenos...

sco

  • 736
Răspuns: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #21 on: October 04, 2012, 12:40:50 PM »
Destul de prietenos cu buzunarul... :)

E de la CVT.

Sunt curios daca in Bucuresti, in orele de aglomeratie maxima, ramine la fel de prietenos...

Eu nu sunt curios :)

Răspuns: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #22 on: October 04, 2012, 12:43:08 PM »
Corect. O sa traiesti mai mult si o sa consume si masina mai putin  :D

sco

  • 736
Răspuns: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #23 on: October 04, 2012, 12:47:29 PM »
Corect. O sa traiesti mai mult si o sa consume si masina mai putin  :D

Oricum, Bucurestiul nu e nici pe departe atat de rau cum e in Mumbai, am avut (ne)sansa sa petrec destul de mult timp acolo, si calatoriile cu masina erau un adevarat calvar. Cea mai mare parte a timpului stateai pe loc. Si inca o chestie interesanta, n-am vazut niciun Subaru si nicio Mazda acolo...

sco

  • 736
Răspuns: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #24 on: August 26, 2013, 18:55:33 PM »
Revenit din concediu, 4100 KM, consum mediu 7.6 / 100. Nicio problema tehnica.

Am fost putin surprins ca in toti astia 4100 de KM am vazut exact 5 subaru (1 impreza + 4 forester), desi am umblat in Ungaria, Austria, Germania si Franta. In ziua in care m-am intors acasa, am vazut mai mult de 5 numai in Cluj.

sco

  • 736
Răspuns: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #25 on: August 26, 2013, 20:56:41 PM »
Dovada:


dann

  • 160
Răspuns: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #26 on: August 26, 2013, 21:53:32 PM »
Si eu am remarcat lipsa masinilor subaru in Austria Germania, insa cum treci in Elvetia, lucrurile se schimba;)
Consum foarte bun.

celalalt

Răspuns: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #27 on: August 27, 2013, 07:40:08 AM »
Consum foarte bun?Pe 2,5 ? Hm...asta e mocaciune....vreau si eu sa consume asa 2,5 u meu.Cer sa se faca dreptate.E "i " nu "di" sigur?

MihaiFlorescu

  • *
  • 14073
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #28 on: August 27, 2013, 08:14:26 AM »
Cutia CVT ajuta mult la consum...

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #29 on: August 27, 2013, 08:22:16 AM »
Daca va uitati cu atentie o sa vedeti ca Rock FM ajuta mult la consum. :)
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

celalalt

Răspuns: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #30 on: August 27, 2013, 09:12:56 AM »
Haha...la mine nu prea.Mai ales cand baga una grea.Se indoaie rezervoru de la presiune...;D

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #31 on: August 27, 2013, 11:24:31 AM »
Haha...la mine nu prea.Mai ales cand baga una grea.Se indoaie rezervoru de la presiune...;D

Exact la asta ma refeream si eu.
Oare ce consum va scoate sco cu CVT-ul daca va trece pe Beethoven ?
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

celalalt

Răspuns: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #32 on: August 27, 2013, 11:30:08 AM »
Sigur ii creste distanta parcursa,facand vals pe sosele...
Scuzati offtopicul...

sco

  • 736
Răspuns: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #33 on: August 27, 2013, 11:38:53 AM »
Revenind la topic, viteza pe autostrazi a fost undeva la 110-120 :)

In Germania am mers si catre 160 (mai mult n-am avut voie de la sotie :( ), dar pentru foarte putin timp, din cauza ca majoritatea autostrazilor acolo sunt in lucru si viteza maxima a fost de 80 (portiuni de drum de 2m latime, enervant rau)... In Franta am mers pe drumuri departamentale, unde viteza maxima era de 90. Daca mergeam numai pe autostrazi si ii dadeam 140 constant, altul era consumul. Dar asa eu cred ca a fost si mult mai odihnitor, plus ca mai apucai sa mai vezi si pe unde mergi.

sco

  • 736
Răspuns: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #34 on: August 28, 2013, 18:29:49 PM »
In alta ordine de idei, acum ceva vreme (pe la inceputul anului) s-a defectat ceva la reglajul de suport lombar scaun sofer, in sensul ca nu mai activa decat partea dreapta, stanga ramanea in spate. Am dus-o la Tubman, au facut ceva la el si l-au reparat (au zis ca au mai avut o problema similara si la un Forester).

Acum vreo 3-4 saptamani, inainte de concediu, din nou, aceeasi problema, am dus-o la Tubman, un pic ingrijorat, ca ce ma fac daca se tot intampla chestia la fiecare cateva luni, dupa garantie iau astia pielea de pe mine. De data asta au zis ca nu mai pot face acelasi lucru pe care l-au facut inainte, ca cel mai probabil trebuie schimbat scaunul (!), si ca vorbim dupa ce revin din concediu. Inca nu i-am sunat sa vedem ce facem.

Ati mai intalnit problema asta?

sco

  • 736
Răspuns: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #35 on: September 06, 2013, 23:35:33 PM »
Bump.

Si inca o problema ciudata intalnita azi: am mers cu masina pe ceva drumuri pline de santuri pe langa un rau (langa izvorul Elisabeta, Sf. Ion - Faget in Cluj, pentru cine cunoaste), cand sa ies, am cautat o cale ca sa nu ating cu burta sleaurile, si am ajuns cu roata stanga spate intr-un sant mai adanc, suficient cat sa piarda aderenta, si acolo a ramas. S-a tot invartit roata aia in gol pana a iesit fum de la cauciuc, in conditiile in care toate celelalte 3 cauciucuri erau pe teren solid, cu aderenta. Pana nu am scos ESPul nu s-a urnit masina de acolo. Am ramas un pic dezamagit, credeam ca se va comporta fix ca in videoclipul ala in care sunt testate mai multe modele de SUVuri, cu o singura roata aderenta, si Subaru era singura masina care iesea de acolo. Am gresit ceva? Trebuia sa abordez alta tehnica? E drept ca nici n-am avut rabdare sa incerc mai multe feluri de abordare a problemei, ma gandeam ca ma vede cineva si rade de mine ca uite si pe ala cu magaoaia aia de Subaru, a ramas agatat acolo...

moguai

  • 2814
Răspuns:
« Reply #36 on: September 07, 2013, 09:45:30 AM »
Pai daca ai iesit imediat cum ai scos esp ul, its fine! Nu cred ca testele alea au esp on

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 4
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

sco

  • 736
Răspuns: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #37 on: September 07, 2013, 18:53:33 PM »
Eu cred ca au, ca altfel s-au invarti toate rotile la fel, inclusiv alea care nu au aderenta. Azi am incercat sa repet experimentul, am incercat sa aduc masina in aproximativ aceeasi pozitie, si a iesit dupa 2-3 secunde si cu ESP on.

sco

  • 736
Răspuns: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #38 on: November 06, 2013, 09:59:15 AM »
Acum 2 zile am dus masina in service la Tubman Cluj pentru revizia de 18 luni (am ~ 27.000 km pe bord). Le-am zis sa se uite si sa imi repare si suportul lombar de la scaunul soferului, pe garantie. De atunci (am dus-o luni, azi e miercuri), se tot chinuie sa repare scaunul (cel putin asta spun ei, n-am fost sa vad), si ma tot duc cu vorba, de pe o zi pe alta. Cred ca fac asta ca sa nu imi dea masina la schimb.

Azi am vorbit cu seful de service, care a zis ca sigur azi e gata, ca trebuie sa mai vina ceva piesa de la Bucuresti (a doua deja, cealalta a venit ieri, dar n-a fost suficienta).

Ce experiente ati mai avut la serviceurile Subaru cu reparatiile pe garantie si masina de schimb? Mie mi se pare prea mult 3 zile pentru un scaun (cum zicea un prieten, poate trebuia sa ii dea niste laxative)...

andea79

  • *
  • 4037
Răspuns: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #39 on: November 06, 2013, 12:30:34 PM »
Pai tot clujean si client tubman fiind si eu imi permit sa imi dau cu parerea :)
Din punctul meu de vedere chestia cu masina de schimb depinde de service, adica clar ca unele service-uri mai mari au masini de schimb si aplica strategia pentru "atragerea" clientilor , altii .. nu . (sunt service-uri mari in cluj care n-au nici o treaba cu masini de schimb)
Iar legat de timp, orice ar fi scaun sau suspensie sau frane .. daca nu au pe stoc piesele necesare -> trebuie asteptat sa vina. Inca din Bucuresti vorbim de termene de ordinul zilelor dar sa vezi daca ai "norocul" sa ai nevoie de ceva piesa care trebuie sa vina din Japonia.. sa vezi atunci cum curg saptamanile si lunile :)